پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه، بر ضرروت حفظ مردمی بودن مراسم اربعین تا آخرین لحظه و برنامه ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن آن در موضوعات مختلف تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عصر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی موکب حضرت فاطمه معصومه(س)  در اربعین، که در دفتر مدیر حوزه های علمیه برگزار شدگفت: خدمت رسانی به زائرین حضرت ابی عبد الله (ع) توفیق، عنایت و لطفی است که خدای متعال در حق شما انجام داده است.

مدیر حوزه های علمیه با بیان این که خدمت رسانی به زائرین آن هم در ایام خاص اربعین، وظیفه سنگینی است بر خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین اربعین تأکید کرد.

 امام جمعه قم با اشاره به اینکه امام حسین(ع) به زائرین و حتی نام و اسم پدر زائرین و...توجه و عنایت ویژه ای دارد، اظهار داشت: این بیان نورانی معصومین(ع) و به خصوص امام صادق(ع) است که این گونه به زائرین خود نگاه می کنند.

عضو خبر گان رهبری با بیان این که خدمت به زائرین در اربعین از لحاظ سنگینی، قابل توصیف نیست، بر ضرروت حفظ  مردمی بودن تا آخرین لحظه و برنامه ریزی برای هر چه بهتر برگزار شدن اربعین در موضوعات مختلف تأکید کرد.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان این که خدمت رسانی، نباید به صرف یک غذا و امکانات اولیه مانند برپا کردن چادر و موکب ها ختم شود، اظهار داشت: باید طوری خدمت رسانی کرد که همه زائرین ایرانی حتی عراقی های استفاده خاص از این زمان را  ببرند.

 وی  با اشاره به اینکه کار امام حسین(ع) مافوق کار بشری است اظهار داشت: خدمت به این دستگاه، برکات زیادی را شامل انسان خواهد کرد به طوری که آثار این خدمت حتی در زندگی  خدمتگذاران به خوبی نمود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام 40/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha