دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
خانم اعدادی

حوزه/ در نشستی با حضور تعدادي از مديران مدارس علميه خواهران مشهد راهكارهاي موثر در جذب طلبه و علل كاهش و افزايش متقاضيان ورود به حوزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از خراسان، منصوره اعدادي خراساني، مسئول دفتر خواهران حوزه علميه خراسان، در این باره گفت: طي نامه اي به مديران، موضوع جلسه مطرح و از آنان خواسته شد ديدگاه هاي خود را  در مورد شيوه هاي پذيرش و جذب طلبه در هر منطقه با ارائه راهكارها ارسال كنند.

وي با بيان اينكه در اين جلسه مسئول دفتر مديريت و ارتباطات و دفتر پذيرش وتحقيقات، مديران مدارس مشهد و تعدادي از مديران شهرستان ها نيز حضور داشتند، خاطرنشان كرد: در اين جلسه، مباحثي چون نحوه تبليغات، سن پذيرش، برگزاري دوره هاي پيش حوزوي و دانش پذيري قبل از برگزاري آزمون، از پيشنهادات مطرح شده خواهران بود.

مسئول دفتر خواهران حوزه علميه خراسان، با اشاره به بازديد اين دفتر از مدارس خواهران، بيان كرد: طبق برنامه ريزي و هماهنگي با مدرسه علميه حضرت نرجس(س) فريمان، در روز 23 آبان ماه سال جاري، بازديد از بخش هاي آموزشي، فرهنگي، پژوهشي، اداري و مالي و خوابگاه اين مدرسه، جهت ارزيابي و عملكرد آن صورت گرفت.

اعدادي خاطرنشان كرد: در حاشيه اين بازديد، نشستي با طلاب مدرسه حضرت نرجس(س) فريمان نيز بر گزار و به سئوالات طلاب در موضوعات مختلف پاسخ داده شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha