چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 362779
۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
پیاده روی اربعین

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان از انجام امور مربوط به معافیت نظام وظیفه و مرخصی تحصیلی ۲۰۰ طلبه لرستانی برای حضور در همایش بزرگ پیاده روی اربعین خبر داد.

حجت الاسلام فضل الله نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از انجام امور مربوط به معافیت نظام وظیفه و مرخصی تحصیلی ۲۰۰ طلبه لرستانی برای حضور در همایش بزرگ پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: تقاضای طلاب لرستانی برای شرکت در پیاده روی اربعین حسینی روز به روز چشمگیرتر می شود.

وی در ادامه به استقرار مشاور حقوقی برای ارائه خدمات حقوقی به طلاب خبر داد و خاطرنشان کرد: با هماهنگی های حوزه علمیه با سپاه استان، مشاور حقوقی بصورت هفتگی در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان پاسخگوی مسائل و مشکلات حقوقی طلاب خواهد یود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان افزود: طلاب با ثبت نام و گرفتن وقت قبلی برای مشاوره حقوقی می توانند مشکلات حقوقی خود را در زمینه های مختلف مرتفع نمایند.

حجت الاسلام نجفی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری های واگیر دار با همکاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: این کارگاه با تدریس مدرسان دانشگاه علوم پزشکی، با هدف آشنایی و آگاهی طلاب با بیماری های واگیر، دی ماه در 4مدرسه کمالیه، رضویه، صادقیه و امیرالمومنین(ع) خرم آباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha