شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
تهدید به قتل

حوزه / «محمد شالاش» امام جماعت مسجد لکسینگتون در ایالت کنتاکی آمریکا، ایمیل‌های تهدید آمیزی علیه نمازگزاران دریافت کرد.در متن این ایمیل‌ها آمده است: من همه نمازگزاران این مسجد را می‌کشم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از http://www.readingeagle.com ، امام جماعت مسجد لکسینگتون در ایالت کنتاکی آمریکا، «محمد شالاش» ایمیل‌های تهدید آمیزی علیه نمازگزاران دریافت کرد.

در متن این ایمیل‌ها آمده است: من همه نمازگزاران این مسجد را می‌کشم. «سالابیس» می‌آید که همه شما را از بین ببرد.

امام جمعه مسجد در یک مصاحبه تلفنی به خبرنگاران گفت: من نمی‌دانم «سالابیس» یعنی چه؟ فرد تهدید کننده پیغام‌ها را از طریق آیفون خود فرستاده و شناسایی او نباید کار دشواری باشد. یک نفر باید احمق باشد که نام واقعی خود را اینگونه افشاء کند!

شورای روابط اسلامی-آمریکایی به محض دریافت پیغام‌های تهدید آمیز با مسئولین مربوطه صحبت کرده و درخواست کرد تا از مسجد در مقابل این حملات احتمالی حمایت کنند. پیشتر نیز یک نژادپرست اسلام-‌ستیز از اهالی آریزونا تهدید کرده بود که به نیویورک می‌آید تا به مسلمانان آسیب برساند.

ابراهیم هوپر، دبیرکل روابط ملی شورای روابط اسلامی-آمریکایی گفت: این تهدیدات تروریستی آشکار که محل عبادت مسلمانان را هدف قرار گرفته‌اند باید توسط پلیس محلی، ایالتی و مسئولان فدرال جدی تلقی شوند. این وظیفه آن‌هاست که متهمان را دستگیر کرده و به دست عدالت بسپارند و سیاستمداران دولتی‌ باید با بیماری رو به رواج «اسلام هراسی» جدی‌تر برخورد کنند.

«دیوید هوبچین» افسر ارشد اف.بی.آی در لوئیزیانا در این باره مدعی شد: ما از این واقعه مطلع بوده و به زودی اقدام مناسب در مورد این شخص انجام می‌شود.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha