یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حرم امام رضا(ع)

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: زیارت تجدید پیمان با امام و تأکیدی بر جایگاه نظام ولایت و ارائه قدرت نرم پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام در برابر جریان های استکباری جهانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام مرویان حسینی با اشاره به ایام پایانی ماه صفر ابراز کرد: هر ساله بیش از 4000 هیأت مذهبی در مشهد الرضا در پایان ماه صفر حضور می یابند و مشهد اجتماع با شکوه هیأت های مذهبی کل کشور را در یک عزاداری با عظمت به نمایش می گذارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به هماهنگی هایی که با رؤسای هیأت های مذهبی استانهای کشور و نیز شهرستانهای خراسان رضوی بعمل آمده است، پیش بینی ما عزاداری با شکوه، روان، منظّم و بدون آسیب می باشد و شورای هیأت های مذهبی مشهد و کمیته بازرسی آن آمادگی پیگیری مسائل هیأت های مذهبی مهمان را دارند.

وی افزود: مسئولین استانی و شهری تمهیدات و برنامه ریزی های گوناگونی در زمینه های حمل و نقل، اسکان، تغذیه، ترافیک، بهداشت و امنیت را در نظر گرفته اند و پیش بینی معاونت زیارت، 3 میلیون زائر و بویژه 250.000 نفر زائر پیاده می باشد.

حجت الاسلام مرویان حسینی در ادامه ابراز کرد: آستان قدس رضوی برای عزاداری هیأت ها در محدوده اماکن متبرکه حرم رضوی، تقدیر از هیأت های مذهبی فعال، اهدای پرچم رضوی به هیأت ها، بهره مندی از غذای متبرک حرم، شرکت هیأت ها در برنامه های فرهنگی حرم مطهر برنامه ریزی ویژه ای نموده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: اجتماع یکپارچه همه هیأت های مذهبی کشوری، استانی و مشهدی در 28 صفر سالروز ارتحال پیامبر عظیم الشأن و شهادت امام مجتبی علیه السلام و نیز روز پایانی ماه صفر سالروز شهادت حضرت ثامن الحجج در صحن رضوی و دیگر اماکن متبرکه جلوه ای با شکوه از عرض ارادت و ولایتمداری هیأت ها با نظام امامت و ولایت و تجدید پیمانی با مقام معظم رهبری و ارائه قدرت نرم پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام در برابر جریان های استکباری جهانی و جریان های انحرافی وابسته به آنها خواهد بود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha