شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علیرضا اعرافی

حوزه/ رئیس جامعه المصطفی گفت: حوادث نیجریه رخ دادی تلخ بود که در دنیای اسلام اتفاق افتاد و امیدواریم موج انقلاب اسلامی در تمام دنیا روز به روز گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین محمد اعرافی پیش از ظهر امروز در سومین جلسه مدیران، دبیران پژوهشی و دبیران علمی و فرهنگی جامعه المصطفی که در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد، ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی نیجریه، اظهار داشت: حوادث نیجریه رخ دادی تلخ بود که در دنیای اسلام اتفاق افتاد و امیدواریم موج انقلاب اسلامی در تمام دنیا روز به روز گسترش یابد.

وی با بیان این مطلب که جامعه المصطفی یکی از محورهای راهبردی، فکری و معرفتی انقلاب اسلامی می باشد، ابراز داشت: دنیا در حال حاضر در معرض انواع هجمه و فتنه های فکری و اندیشه ای دشمنان قرار گرفته و در این عرصه نقش دانش آموختگان المصطفی و پژوهشگران برای تاثیرگذاری در جهان بسیار مهم است و این أمر وظیفه آنان را برای پویایی هر چه بیشتر حوزه های معرفتی و دانشی در جهان بسیار سنگین کرده است.

رئیس جامعه المصطفی خاطرنشان ساخت: آنچه که امروز در نیجریه که از مهمترین کشورهای آفریقایی است، اتفاق افتاده، نفوذ انقلاب اسلامی ایران و تشیع و همچنین تبدیل گفتمان انقلاب به قدرت می باشد که این أمر مدیون فعالیت های مدیران و مسئولین المصطفی می باشد.

امام جمعه قم با بیان این مطلب که نباید از این دستاورد بزرگ غفلت کرد، یادآور شد: باید شخصیت هایی همچون زکزاکی که سه فرزند خود را در راه این انقلاب از دست داده تربیت کرد تا بتوان دستاوردهای بهتری در این کشورها داشت.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه نیاز به تربیت طلابی همچون زکزاکی در المصطفی داریم، تصریح کرد: امروز در پیچ تاریخی مهمی در جهان قرار داریم و رهبر معظم انقلاب نیز بر این مسئله تأکید فراوانی دارند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha