جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
حجت الاسلام علی عباسی - جامعه المصطفی

حوزه/ نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعه المصطفی العالمیه با حضور حجت الاسلام والمسلمین اعرافی و جمعی از اساتید و طلاب غیر ایرانی در قم افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، رئیس پژوهشگاه المصطفی در  حاشیه  این مراسم به خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: به مناسبت هفته پژوهش مراکز جامعه المصطفی هرساله  نمایشگاهی را برای معرفی و عرضه آثار پژوهشی خود برپا می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: امسال در 9 مکان متعلق به جامعه المصطفی در داخل کشور نمایشگاه های پژوهشی به مناسبت هفته پژوهش دایر شده است که شاهد حضور پژوهشگران و اساتید و طلاب علاقه مند در این نمایشگا ها هستیم.

رئیس پژوهشگاه المصطفی با اشاره به حضور مراکز المصطفی در این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه، پژوهشگاه بین المللی المصطفی ، موسسه آموزش عالی علوم انسانی، دانشگاه مجازی المصطفی سه مرکز جامعه المصطفی هستند که در این نمایشگاه دستآوردها و فعالیت های پژوهشی یک سال گذشته خود را در  زمینه تولید محتوا و نرم افزار به عرضه گذاشته اند

معاون پژوهش جامعه المصطفی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری که خطاب به جوانان غربی نوشته بودند، خاطر نشان کرد: دانشگاه مجازی در زمینه نامه رهبری به جوانان غربی فعالیت های خود را  به نمایش گذاشته است که قرار شده سایر بخش های المصطفی فعالیت های که مرتبط با این پیام داشتند را در نمایشگاه عرضه کنند و بخشی های که مربوط به پیام رهبری در این نمایشگاه می باشد تا هفته آینده نیز برقرار خواهد بود.

گفتنی است این نمایشگاه در هفته پژوهش از ساعت 8 صبح تا 4 بعد ازظهر در قم بلوار امین واقع در حسینیه مجتمع عالی امین برقرار می باشد.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha