سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
تصاویر/ بیوت مراجع و علما در سوگ پیشوای یازدهم

حوزه / مراسم شهادت امام حسن عسکری(ع) با حضور روحانیون و مردم عزادار در مدرسه امیرالمومنین(ع) با حضور آیت الله العظمی مکارم شیرازی برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری«حوزه» حجت الاسلام  والمسلمین حائری کرمانشاهی در این مراسم که گفت: در عالم، حرکت  و نظمی وجود دارد و کسی در هیچ مکانی متوقف نیست.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل حرکت، محبت است، افزود: اگر کسی با حبیب خدا در ارتباط بوده و  به او علاقه داشته باشد و در حقیقت به او محبت بورزد خدای متعال هم اورا مورد لطف قرار می دهد.

سخنران این مراسم بیان داشت:  انسان باید در طول زندگی خود به دنبال رسیدن مغفرت و محبت الهی باشد؛ همان طور که رسیدن به این عامل موجب رسیدن به کمال می شود نبود این عامل گمراهی انسان را فراهم خواهد آورد.

حجت الاسلام والمسلمین  حائری  اظهارداشت:  انسانهای محب، اگر همدیگر را دوست داشته باشند  این دوستی موجب تقویت آنها می شود و از آن طرف حتی گروه فجار و شیطان پرست نمی توانند منکر خدا شوند.

سخنران این مراسم گفت: اگر انسان  نسبت به گروهی حب و بغض و دشمنی داشته باشد این بغض باعث نابودی می شود.  اما آنهایی که بد  هستند ولی خوبان را دوست داشته باشند اهل نجات اند.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha