چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
علی عباسی - مدیر حوزه قزوین

حوزه/ هدف استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسراییل این است که نور الهی را خاموش و حزب‌الله را سرکوب نموده و حتی فرماندهان حزب‌الله را در لیست ترور خود قرار می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از استان قزوین  در پی کشتار فجیعانه مسلمانان نیجریه توسط ارتش این کشور، مدارس حوزه‌ علمیه استان قزوین همزمان با سراسر کشور دروس خود را تعطیل و در مسجدالنبی قزوین تجمع کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه استان قزوین در این مراسم، ضمن محکوم کردن این جنایت بزرگ و وحشیانه، اظهار کرد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در منطقه همیشه از ترویج و گسترش تفکر شیعه در وحشت هستند و این جنایت یکی از نمونه‌هایی است که در چندسال اخیر رخ داده است.

وی ادامه داد: شیخ ابراهیم زکزاکی عالمی مجاهد، فرهیخته و مبارز است و در حسینیه خود تفکر امام خمینی (ره) و شیعه را برای آحاد مردم تشریح می‌کرد که این مقبول دولت نیجریه نبود و همگان دیدند که چگونه این عالم مجاهد و همسر وی را به شدت مجروح کردند.

مدیر حوزه علمیه قزوین، به شهادت سمیر قنطار هم اشاره و بیان داشت: سمیر قنطار آزاده با استقامت از بند رژیم صهیونیستی آزاد شد، ولی همچنان به مبارزه با این رژیم جعلی ادامه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: هدف استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و اسرائیل این است که نور الهی را خاموش و حزب‌الله را سرکوب نموده و حتی فرماندهان حزب‌الله را در لیست ترور خود قرار می‌دهد.

بر پایه این گزارش، در پایان این مراسم، در قطعنامه‌ای از سوی طلاب حوزه‌های علمیه استان قزوین قرائت و این اقدام ناجوانمردانه و وحشیانه را محکوم کردند.

 

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha