یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کارگاه دانش‌افزایی بین‌المللی اساتید مدارس علمیه استان قزوین

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه قزوین از برگزاری کارگاه دانش‌افزایی بین‌المللی ویژه اساتید حوزه استان، با حضور اساتید اعزامی معاونت بین‌الملل حوزه های علمیه کشور، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از استان قزوین، حجت‌الاسلام رسول نوروزی، در کارگاه دانش‌افزایی بین‌المللی اساتید مدارس علمیه استان قزوین که صبح امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت فعالیت‌های بین‌المللی، این کارگاه آموزشی برای ارتقا سطح دانش و اطلاعات اساتید گرانقدر و آگاهی از شیوه‌های نوین تبلیغ در جهان اسلام برگزار شد.

وی با بیان این‌که این کارگاه به مدت دو روز و با حضور اساتید اعزامی معاونت بین‌الملل حوزه های علمیه کشور برگزار شد، خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتر اساتید مدارس علمیه قزوین با گروه‌ها و فرقه‌ها و همچنین نوع فعالیت آنها از مهمترین مباحثی است که در این کارگاه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین اضافه کرد: این دوره آموزشی به صورت متمرکز و با حضور 70 استاد از مدارس علمیه قزوین برگزار شد و از سوی اساتید، مطالبی بسیار کاربردی و علمی در اختیار آنها قرار گرفت.

وی به اهمیت برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به فعالیت‌های جریان‌های تکفیری مانند وهابیت و دیگر فرق افراطی، برگزاری این جلسات از اهمیت بالایی به‌خصوص برای حوزه علمیه و طلاب برخوردار است.

حجت‌الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: امیدواریم با انتصاب مدیریت جدید حوزه علمیه قزوین که خود نیز نگاه ویژه‌ای به این حوزه دارد بتوانیم کلاس‌های آموزشی دیگری در مقاطع مختلف برای طلاب مدارس علمیه قزوین برگزار کنیم.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha