یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
علی عباسی - قزوین

حوزه/ مدیر حوزه قزوین گفت: کشورهایی نظیر تونس، لیبی و مصر به وجود آمد همه مردم این کشورها با شعار «هیهات من‌الذله» به میدان آمدند ولی متأسفانه این تجمع عربی که در این کشورها به وجود آمد به خوبی مدیریت نشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عباسی، در مراسم یادواره شهدای نیجریه که از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین در مدرسه مولاوردیخانی برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده شهدای نیجریه این اقدام ارتش نیجریه را محکوم نمود و اظهار کرد: بزرگ‌ترین مشکلی که برای کشورهای مسلمان وجود دارد این است که ولایت‌فقیه در آن کشورها وجود ندارد.

وی تصریح کرد: بیدارهای اسلامی که در کشورهایی نظیر تونس، لیبی و مصر به وجود آمد همه مردم این کشورها با شعار «هیات من‌الذله» به میدان آمدند ولی متأسفانه این تجمع عربی که در این کشورها به وجود آمد به خوبی مدیریت نشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین درادامه  ضمن محکومیت کشتار مردم نیجریه افزود: دشمنان این اقدامات را با هدف مبارزه با اسلام و مسلمانان انجام می‌دهند.

وی به ابعاد شخصیتی عالم مجاهد «شیخ ابراهیم زکزاکی» بیان داشت: این انسان بزرگ الهی و متفکر در اول انقلاب با امام خمینی (ره) دیدار کرده و با دریافت منویات رهبر کبیر انقلاب اسلامی توانست تحول بزرگی را نیجریه ایجاد کند.

وی به همراهی کشورهایی نظیر امریکا، اسراییل و رژیم آل سعود از این اقدام ارتش نیجریه اشاره و بیان داشت: متأسفانه این رژیم‌های منحوس همواره از اقدامات تروریستی و وحشیانه حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: رژیم آل سعود در فاجعه منا نیز در حق مسلمانان نیجریه ظلم و ستم روا داشت و تعداد زیادی از مسلمانان این کشور در این ماجرا به شهادت رسیدند.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha