جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که هفته وحدت فرصت مناسبی برای تحقق بیشتر اتحاد اسلامی است، تصریح کرد: هر گونه اختلاف و تفرقه ای میان مسلمانان تنها به سود صهیونیست ها خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طاهری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران با گرامیداشت هفته وحدت، وحدت عملی را مهم ترین راه شکست توطئه های دشمنان علیه امت اسلام دانست و گفت: امروز تنها راه مقابله با دسیسه های دشمنان تقویت وحدت امت اسلامی است.

وی با بیان این که دشمن تنها راه تسلط بر امت اسلامی را تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی می داند، افزود: مسلمانان جهان باید هوشیار باشند تا در دام توطئه های استکبار و استعمار گرفتار نشوند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که هفته وحدت فرصت مناسبی برای تحقق بیشتر اتحاد اسلامی است، تصریح کرد: امت اسلامی بداند هر گونه اختلاف و تفرقه میان مسلمانان تنها به سود صهیونیست ها خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری، جمهوری اسلامی ایران را منادی وحدت در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی زمینه وحدت امت اسلامی را فراهم کرد و امروز شاهد پرچم داری نظام اسلامی در جهان هستیم.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که امت اسلامی باید قرآن، پیامبر گرامی اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) را محور وحدت قرار دهند، تصریح کرد: متأسفانه جامعه اسلامی به دلیل فاصله گرفتن از این اصول مهم درگیر بحران های بسیاری است.

وی با تأکید براین که سیره عملی پیامبر گرامی اسلام(ص) راه نجات امت اسلامی از بحران ها است، بیان داشت:  امت اسلامی باید با کنار گذاشتن برخی مسائل حاشیه ای، تنها در جهت تقویت وحدت و برادری حرکت کنند.

مدیر حوزه علمیه مازندران، هفته وحدت را نشان از همگرایی، وحدت و انسجام امت اسلامی دانست و تصریح کرد: امت اسلامی باید با تکیه بر نقاط مشترک میان خود در جهت تحکیم وحدت در برابر توطئه های دشمنان گام بردارند.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha