شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 365219
۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
جامعه‌الزهرا

حوزه/ ۴شاعر طلبه واحد قلم و اندیشه جامعه الزهرا(س) در سومین جشنواره بین المللی شعر اشراق درخشیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، نیره قاسمی زادیان روز شنبه با اشاره به این که شاعر کودک و نوجوان قلم و اندیشه، "طیبه سادات رضوانی"، موفق به کسب مقام دوم جشنواره شعر اشراق شد، بیان کرد: سه نفر از شاعران برجسته این واحد "طیبه عباسی"، "سمیه زارع خردمند" و "ریحانه ابوترابی" نیز از شایستگان تقدیر این جشنواره بین المللی شدند.

وی ادامه داد: آیین اختتامیه سومین جشنواره بین المللی شعر اشراق، ویژه شاعران حوزوی فارسی زبان، به همت مرکز فرهنگی- هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، روز دوشنبه ۳۰ آذرماه برگزار شد.

وی افزود: این مراسم در محل تالار شمس شهرداری تهران، با قرائت پیام مقام معظم رهبری و با حضور مسئولین کشوری از جمله آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر علی جنتی، آغاز به کار کرد.

وی با بیان این که استادان هنر و ادبیات و شاعران پیشکسوت حوزوی فارسی زبان ایرانی و غیر ایرانی، از میهمانان ویژه این مراسم بودند، تاکید کرد: از ۳۵۰ شرکت کننده و ۵۶۴ اثر ارسالی از حوزه های سراسر ایران و کشورهای افغانستان، استرالیا، اتریش،هند و پاکستان در سه بخش كلاسيك، آزاد، كودك و نوجوان، چهار نفر از شاعران قلم و اندیشه جامعه الزهرا(علیهاسلام)،از برگزیدگان این جشنواره بودند.

وی در پایان اضافه کرد: "طیبه سادات رضوانی" حائز  مقام دوم در بخش شعر کودک و نوجوان شد و در بخش شعر کلاسیک نیز از "سمیه زارع خردمند"، "طیبه عباسی" و "ریحانه ابوترابی" تقدیر ویژه به عمل آمد.

نشست حلقه‏ های تهذیب در جامعه الزهرا(س) برگزار شد   

خانم مریم اسماعیلی مدیر کل تربیتی جامعه الزهرا(س) با اشاره به این خبر گفت: سلسله نشست‏های بزرگداشت ۹ ربیع به مدت ۴ شب در خوابگاه برگزار شد.

 وی ادامه داد: در این نشست‏ها که به صورت پرسش و پاسخ آزاد میان طلاب و اساتید بود، درباره امامت امام زمان(عج)، و عید الزهرا(س) و مسائل پیرامون آن از حیث تاریخی، عقلی، روایی و اجتماعی سخن گفته شد.

خانم اسماعیلی در پایان بیان کرد: خانم مجیدی نسب و خانم دکتر اسماعیلی اساتید مدعو این نشست بودند.

نمونه سوالات آزمون ورودی مقاطع مختلف جامعه الزهرا(س) اعلام شد       

اباذر عمرانی فر مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) با اعلام این خبر گفت: نمونه سوالات آزمون ورودی مقاطع مختلف جهت بهره برداری داوطلبان در پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا(س) قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: ثبت نام آزمون های ورودی سطح۱ به ۲، سطح ۲ و ۳ از ۱۰ آذر شروع شده و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی جامعه الزهرا(س) مراجعه کنند.

علاقه مندان می توانند، جهت دریافت نمونه سوالات به لینک های ذیل مراجعه کنید.

 ۱- نمونه سوالات دوره عمومی

http://www.jz.ac.ir/DorsaPax/userfiles/file/ertebatat/omom.pdf

 ۲- نمونه سوالات دوره تکمیلی حضوری

 http://www.jz.ac.ir/DorsaPax/userfiles/file/hozor.pdf

۳- نمونه سوالات دوره تکمیلی غیر حضوری

http://www.jz.ac.ir/DorsaPax/userfiles/file/gheyr.pdf

انتهای پیام   313/17        

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha