یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
شیخ بدرالدین حسون

حوزه/ جریان مقاومتی که قدرت و جدیت خود را ثابت کرده است، به رغم تلاش گسترده دشمنان، از حرکت باز نمی ایستد و هیچ گاه در مقابل آنان سر خم نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، شیخ بدرالدین حسون، عصر امروز در کمیسیون اتحادیه جهانی علمای مقاومت در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: در تحولاتی که امت اسلامی شاهد آن است راهی جز راه قرآن وجود ندارد.

وی افزود: قرآن کریم در این زمینه فرمودند که هرچه توان دارید خود را قوی کنید تا دشمنان خدا از شما بهرساند؛ از سال ها قبل در جهان اسلامی یک حرکتی برای تخلیه جامعه اسلامی از تفکر جهادی آغاز شد.

مفتی اعظم سوریه گفت: دشمنان سعی کردند که در تفکرات علمی در حوزه های علمیه مسلمانان موضع جهاد را تضعیف کنند؛ به همین جهت از هر راهی برای رشد این تفکر منحوس استفاده می کنند.

حسون  یادآو رشد: شکست اسرائیل در سال 1973 باعث شد که  آنها  نقشه های جدیدی برای شکست خط مقاومت بکشند؛

مفتی اعظم سوریه با یادآوری اینکه حزب الله جریانی است که بدون هیچ  ادعایی سعی می کند که حرکت اصیل و صحیح  مقاومت را ادامه دهد، گفت: اسراییلی ها همیشه سعی دارند که حزب الله را یک جریان قدرت طلب معرفی کنند؛ لذا سیاست سید حسن نصرالله بود که در لبنان هیچ نفری در کابینه درخواست نکرد و با این کار نقشه اسراییلی ها را بر آب کرد.

وی  اظهارکرد:  جریان مقاومتی که قدرت و جدیت خود را ثابت کرده است به رغم دشمنان گسترده از حرکت باز نمی ایستد و هیچگاه در مقابل دشمنان سر خم نخواهد کرد.

حسون ادامه داد: پس از شهادت سمیر قنطار از ناقوره تا آخر جولان، همه اسراییلی ها مخفی شده اند و در ارتفاعات جولان هیچ اسراییلی دیده نمی شود زیرا حزب الله اعلام کرد که سمیر از ماست و به همین خاطر انتقام او را خواهیم گرفت و به همین خاطر این اهل ارتش شکست ناپذیر از ترس، محو شده است.

وی افزود: سمیر قنطار هدفی والا داشت، او می خواست که با جریان صهیونیسم مقابله کند؛ مواضع سید حسن نصرالله در خصوص سمیر قنطار نشان داد که حزب الله جریانی منفعت گرا نیست بلکه به دنبال نیل مسلمانان به هدف غایی خود است.

مفتی اعظم سوریه گفت: سئوال بزرگ از ترکیه این است که چرا شما زخمی های داعشیون را درمان می کنید؟ آنها به دنبال تخریب خط مقاومت هستند وگرنه این چنین با سوریه نمی جنگید.

حسون خاطر نشان کرد: امروز مقاومت در قوی ترین شرایط خود دارد زیرا صهیونیست ها از ترس حزب الله به خاطر شهادت سمیر در لانه های خود پنهان شده اند و این مساله نشان دهنده مقاومت اسلامی است که آنها را این چنین ذلیل کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha