چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام سعیدی سپاه

حوزه/ مهم ترین تجلی بصیرت و شعارهایی همچون "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند" در انتخابات است که مردم اشخاصی را انتخاب کنند که پایبند به رهبری و انقلاب باشند و از پشت خنجر نزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، ظهر امروز در همایش9دی تبریز که با حضور علماء، روحانیون، مسولان و اقشار مختلف مردم، در سالن آمفی تئاتر مصلی اعظم حضرت امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بعد از انقلاب، سامری هایی به وجود آمدند که با شیوه های مختلف و استفاده از ابزارآلات مختلف در صدد تحریف و انحراف مردم و حرکت انقلاب شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به فتنه 88 و مقایسه آن با مشروطه، با بیان اینکه عده ای آب به آسیاب دشمن ریختند و به قعر جهنم سقوط کردند، گفت: اصلی ترین عامل شکست انقلاب مشروطه نفوذ افراد نفوذی و تحریف آن توسط همین عوامل نفوذی بود.

وی ادامه داد: انقلاب کبیر سوسیالیستی شوروی با شعار مقابله با نظام سرمایه داری پا به عرصه وجود گذاشت و تبدیل به کابوسی برای غرب شد. این انقلاب ادامه پیدا کرد و در سایر کشور ها نیز تاثیر گذاشت اما سقوط کرد و این به خاطر باز شدن دریچه ای برای آمریکایی ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: آمریکا به موجب باز شدن دریچه نفوذ به شوروی، دوستان و همفکران داخلی خود را تقویت کرد و بر روی افکار مردم عملیات های گسترده روانی انجام داد و به موجب آن مقدمات سقوط انقلاب عظیم شوروی فراهم شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: قوی ترین انقلاب الهی بعد از صدر اسلام در ایران اسلامی تشکیل شد و حق کوچکترین اشتباه را نداریم و اگر گناهی یا اشتباهی از ما صورت بگیرد، عذابی بسیار دردناک و عاقبتی بسیار خطرناک به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه جریانی در داخل به دنبال تکرار مقدمات سقوط انقلاب شوروی و تضعیف ولایت فقیه هستند، گفت: نباید اجازه دهیم تا مقدمات فتنه جدید فراهم شود.

وی با اشاره به دوران امیرالمومنین(ع) و مقابله خواص بی بصیرت با آن حضرت، بر ضرورت بصیرت افزایی در جامعه تاکید کرد و افزود: مهم ترین تجلی بصیرت و شعارهایی همچون "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند" در انتخابات است که مردم اشخاصی را انتخاب کنند که پایبند به رهبری و انقلاب باشند و از پشت خنجر نزنند.

وی با بیان اینکه ما جای دو ابر قدرت شوروی و آمریکا را گرفته ایم و امروز در جای جای دنیا نفوذ داریم، گفت: آمریکا بعد از شکست در پروژه نظامی، اقتصادی و تحریم های ظالمانه، در سومین پروژه به دنبال نفوذ است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در خاتمه، انتخابات آینده را حساس خواند و تاکید کرد: اگر مجلس ما مجلس انقلابی باشد، می تواند جلوی نفوذ آمریکا را بگیرد، اما هم غرب و هم دوستان داخلی آن ها به دنبال تشکیل مجلسی همسوی با خود هستند..

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha