یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: ۹ دی روز بزرگ و فراموش نشدنی برای ملت ایران است؛ چرا که در این روز نقشه ها و توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی امروز در مراسم بصیرت افزایی که به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در مسجد شیخ الاسلام برگزارشد، اظهار کرد: 9 دی روز بزرگ و فراموش نشدنی برای ملت ایران است و در این روز نقشه ها و توطئه های دشمنان نقش بر آب شد.

وی با بیان این که 9 دی نماد مبارزه با فتنه ها است، گفت: استکبار جهانی در این روز با همراهی سران فتنه تلاش کرد اصل ولایت فقیه که رکن اصلی نظام است را زیر سوال برده و به آن خدشه وارد نمایند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: اینها با اسلام مخالف بودند و حتی بی شرمی خود را تا آنجا نشان دادند که خیمه های عزای سالار شهیدان را مورد هجمه قرار داده و به عکس بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی اهانت نموده و در راهپیمایی های روز قدس و روز 16 آذر شعارهایی علیه موازین نظام مقدس جمهوری اسلامی سر دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی داشتن بصیرت را ضروری دانست و بیان داشت: آنچه امروز مشکل مردم و نظام را در مقابله فتنه ها حل می کند، بصیرت است و مسئولان و مردم باید بصیرت داشته باشند تا کشور دچار خسارت نشود.

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت رمز عبور از بحران هاست تصریح کرد: امروز حمایت از ولایت فقیه امری ضروری و با اهمیت است که خوشبختانه ملت همیشه بصیر ایران اسلامی همواره پیرو منویات رهبری هستند با این وجود  هرگز به کشور خسارتی وارد نمی شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha