چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 365622
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
شهدای فلسطین

حوزه/ در سال ۲۰۱۵ میلادی تعداد ۱۶۵ فلسطینی در کرانه باختری، قدس و نوار غزه به شهادت رسیده اند که در میان آنها ۸ زن و ۲۹ کودک وجود دارد و ۸ نفر آنها نیز به دست شهرک نشینان شهید شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پایگاه فلسطین اون لاین اعلام کرد: در سال 2015 میلادی تعداد 165 فلسطینی در کرانه باختری، قدس و نوار غزه به شهادت رسیده اند که در میان آنها 8 زن و 29 کودک وجود دارد و 8 نفر آنها نیز به دست شهرک نشینان شهید شده اند.

مؤسسات المیزان، الحق، حریات، مرکز ارشاد المرأة، الضمیر، جنبش جهانی دفاع از کودکان، مرکز کمک های قانونی القدس ضمن اعلام این خبر در یک کنفرانس مطبوعاتی در رام الله افزودند: نیروهای اشغالگر 165 فلسطینی را به شهادت رسانده اند که 85 نفر از آنها فقط به این خاطر شهید شده اند که مظنون به حمل چاقو بوده اند و یا سربازان اسرائیلی گمان می کرده اند آنها قصد حمله با چاقو را دارند.

این مؤسسات همچنین اعلام کردند اشغالگران در سال گذشته 16 خانه متعلق به فلسطینیان را به خاطر متهم بودن افراد خانواده خراب کرده اند که به همین خاطر 58 نفر از فلسطینیان نیز آواره و بی خانمان شده اند.

طبق این گزارش صهیونیست ها همچنین 304 ساختمان را رد سال 2015 خراب کرده اند که 137 مورد از آن به بهانه عدم دارا بودن مجوز ساخت، تخریب شده و منجر به آواره شدن 670 شهروند شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha