یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجتمع و آموزشگاه‌های هدی

حوزه/ ​سرپرست مجتمع آموزشی-تربیتی هدی وابسته به جامعه الزهرا(سلام الله علیها) از آغاز به کار رسمی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی این مجتمع خبر داد.

آقای جواد عبداللهی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: فضای مجازی با توجه به ویژگیها و ماهیت خاص خود، ظرفیت تأثیرگذاری در فرایند تعلیم و تربیت را داراست و موجب دگرگونی شیوه ها و بازبینی در روش های یاددهی و یادگیری در حوزهی آموزش شده است.

وی ابراز داشت: مجتمع هدی درصدد بهره مندی از ظرفیتهای نهاد رسانه و فناوری های جدید در توسعه و تقویت برنامه های تربیتی و آموزشی خود است.

سرپرست مجتمع آموزشی-تربیتی هدی ادامه داد: این مجتمع فعالیت خود را در مسیر تحقق این اهداف با پشتیبانی مدیریت جامعه الزهرا (سلام الله علیها) و مشاورهی کارشناسان دفتر فنآوری آغاز و نسخهی آزمایشی درگاه اطلاع رسانی هدی در مهرماه سال ۹۳ راه اندازی شد.

عبداللهی یادآور شد: اکنون با گذشت 15 ماه، در ایام فرخنده زادروزِ نبی مکرم اسلام (ص) و فرزندِ بزرگوارش امام جعفر صادق(ع)، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجتمع و آموزشگاه‌های هدی رسماً آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه پایگاه های جدید مدارس، با سامانههای متعدد، در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی امکانات گوناگونی را در اختیار کاربران و مخاطبان خود قرار می دهد، افزود: ایجاد درگاه اطلاع رسانی هدی با بخش های متعدد محتوایی، یکی از ابزارهای مهم مجتمع در مواجههی فعال و هوشمندانه با فناوریهای جدید است.

سرپرست مجتمع آموزشی-تربیتی هدی خاطرنشان ساخت: نظر به اهمیتِ تولیدِ محتوایِ فرهنگیِ مفید در فضای مجازی، بخشی از چشم انداز این درگاه، تولید بسته های محتوایی مناسب با مخاطب دانشآموز می باشد.

عبداللهی تصریح کرد: امید است که با تلاشی شایسته و بهرهگیری از توان نیروهای پرانگیزهی مجتمع هدی، افزون برکارِ اطلاع رسانی، در تعالی بینش و دانشِ دانش آموزان و پاسخگویی به نیاز خانواده ها و همکاران، توفیق خدمت پیدا کنیم.

وی در پایان گفت: آدرس پایگاه اطلاع رسانی مجتمع هدی hodaschools.ir بوده و در منوی بالای صفحه‌ی اول پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه‌الزهرا(سلام الله علیها) قابل دسترسی است.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha