یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ نمر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد گفت:رژیم آل سعود گماشته و خدمتکار آمریکا و در خدمت دشمنان اسلام ناب است.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با بیان این مطلب افزود:آل سعود مرتکب جنایت بزرگ دیگری شده و عالمی مبارز و حق طلب را به ناحق به شهادت رساندند.

وی با اشاره به اینکه صهیونیسم و آل سعود باید بدانند با این اقدامات بی شرمانه نمی توانند جلوی پیشرفت اسلام و مسلمین را بگیرند تصریح کرد:دشمنان اسلام عزیز و رئوف ،با بی رحمی و دروغ های متعدد نخواهند توانست اسلام مهربان و انسانی را خدشه دار نمایند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به اینکه این حرکت ضد حقوق بشری آل سعود ،قلب میلیون ها مسلمان سنی و شیعه را جریحه دار ساخته است خاطر نشان کرد:دشمنان اسلام همواره به دنبال تفرقه بین امت اسلام هستند ولی با بیداری ، بصیرت و دشمن شناسی نمی توانند ذره ای از عظمت راستین اسلام ناب محمدی را در جهان کاهش دهند.

حجت الاسلام شمسی فر در ادامه با تاکید بر اینکه صهیونیسم و آل سعود قصد دارند با این اقدامات تحرکات بوجود آمده در دنیا را معطوف این قضایا نمایند یادآور شد:همه آزادی خواهان جهان دریافته اند که آل سعود از مهره های استکبار و حکام آن نیز حکامی مستبد،بی اراده و وابسته هستند.

وی با بیان اینکه شیعیان هرگز و به هیچ عنوان این جنایت را به اهل سنت نسبت نمی دهند افزود:شیعه و سنی با اقتدار و وحدت و همدلی اجازه هیچ گونه تفرقه و دشمنی را بین خود به دشمن نخواهند داد.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به اینکه بسیاری از مبارزان و همراهان شیخ نمر نیز از مسلمانان مومن و مبارز اهل سنت بوده اند افزود:وحدت و همدلی مسمانان خاری در چشم دشمنان اسلام است و مسلملنان یک صدا و یک دست این فجایع تاریخ حکام آل سعود را همچون گذشته محکوم می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha