شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آیت الله موسوی شالی

حوزه/مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین از ساخت مستند مرحوم آیت‌الله سیدحسن موسوی‌شالی خبر داد و خواستار حمایت مسئولان از این کار ارزشمند هنری شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس ابوالفضل معصومی فر، امروز به همراه جمعی از معاونین صدا و سیمای مرکز قزوین با حضور در مدیریت حوزه علمیه استان، در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، به بررسی راهکارهای تقویت و توسعه همکاری ها پرداختند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین با بیان این که حوزه علمیه قزوین یکی از حوزه های مهم و تاثیر گذار بوده و هست، گفت: حوزه علمیه استان توانسته علما و فرهیختگان حوزوی و علمی بسیاری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی معرفی نماید و خدمات آن ها در حوزه های فرهنگی به خوبی مشهود است.

معصومی فر ادامه داد: بسیاری از علمایی که در قزوین درس دینی فرا گرفته اند، آوازه جهانی دارند و این مهم ظرفیت بسیار خوبی را در جهت تولید آثار فاخر و ارزشمند فراهم کرده است و باید از این طریق آن ها را به نسل بعد معرفی کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین به ساخت مستند مرحوم آیت‌الله سیدحسن موسوی‌شالی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با حمایت نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین بتوانیم فیلم مستند مرحوم شالی که از علمای مطرح و ارزشمند این استان بودند را با ظرفیت شبکه استانی تولید نماییم.

وی بر تعامل بیشتر حوزه علمیه و صدا و سیما تاکید کرد و گفت: خوشبختانه تعامل این دو نهاد در زمینه های مختلف بیشتر شده و امیدواریم با برگزاری جلسات هم اندیشی با کارشناسان رسانه ملی و حوزه این روند افزایش یابد.

معصومی فر همچنین ابراز امیدواری کرد: با مدیریت حجت الاسلام والمسلمین عباسی، شاهد رشد و توسعه بیشتر مدارس علمیه و تعامل بیشتر حوزه با شبکه استانی در زمینه های مختلف باشیم.

*لزوم توسعه همکاری ها

حجت الاسلام والمسلمین عباسی، مدیر حوزه علمیه استان قزوین نیز ضمن قدردانی از خدمات صدا و سیما، از همکاری بیشتر این دو نهاد استقبال و بر پوشش بیشتر اخبار حوزه تاکید کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha