جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
مجتبی ملکی

حوزه/ مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز متأسفانه در زمانی که به نقطه اوج باروری می رسیم، به دلیل بی توجهی به سلامت جسمی از کار افتاده شده و بازدهی خوبی نخواهیم داشت.

 به گزارش خبرگزاری « «حوزه»حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ملکی پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر مرتضی جلالی فخر، رئیس مرکز جامع توانبخشی مداین قم، اظهار داشت: خدمت به خلق خدا نصیب هر شخصی نشده و در روایات نیز آمده افضل اعمال بعد از ایمان به خدا، خدمت به خلق خداست.

وی ابراز داشت: فعالیتی که شما در حال انجام آن هستید، بسیار زیبا بوده و از ارزش بالایی برخوردار است.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش خاطرنشان ساخت: اگر اخلاص و تدبیر با برنامه های ما همراه شود، بسیار تأثیرگذار بوده و تضمین کننده موفقیت است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به موضوع سلامت مردم؛ به ویژه کودکان و خردسالان، تصریح کرد: جمله «عقل سالم در بدن سالم»، سخن مشهوری است که بسیار درست بوده و باید برای دستیابی به آن تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی بیان داشت: امروز متأسفانه در زمانی که به نقطه اوج باروری می رسیم، به دلیل بی توجهی به سلامت جسم از کار افتاده شده و بازدهی خوبی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه هدف گذاری بر روی دانش آموزانی که مدیران آینده ایران اسلامی هستند، بسیار مهم است، اظهار داشت:  آموزش و پرورش عرصه بسیار وسیع و گسترده ای است؛ امروز بیش از 13 میلیون دانش آموز در بالغ بر 105 هزار مدرسه مشغول تحصیل هستند و قطعا این نهاد به تنهایی نمی تواند بار سنگین آن را به دوش بکشد.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، ابراز داشت: این نهاد آموزشی و پروروشی از ورود نهادهای عمومی و تشکل های مردم نهاد استقبال می کند؛ چراکه اگر قرار است در سند تحول بنیادین، تربیت انسان های مؤمن و برخوردار از سلامت جسم و روح را انجام دهیم، لذا باید دست تمام اشخاصی که خواستار مشارکت در تحول اهداف سند تحول هستند را فشرده و کمترین کاری که می توانیم انجام دهیم، این است که بستر را برای حضور هدف مند و جهت دار تمام اشخاص حقیقی و حضوری که متاعی برای عرضه در این عرصه دارند، فراهم نماییم.

مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان ساخت: رسالت ما فراهم نمودن بستر برای فعالیت تمام بخش ها در آموزش و پرورش است و ان شاءالله در راستای توانبخشی دانش آموزان برنامه ریزی های لازم را با افتخار انجام خواهیم داد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار نیز دکتر جلالی فخر به ارائه توضیحاتی پیرامون برنامه های مرکز جامع توانبخشی مداین قم ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha