دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر/ رونمایی و تقدیر از آثار پژوهشی طلاب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری، با تأکید بر این‌که طلاب باید وارد کار تحقیق و پژوهش شوند، اظهار داشت: ازآنجایی‌که تحقیق و پژوهش نیاز عمده کشور است لذا ورود طلاب در این عرصه به‌نوعی خدمت به کشور و جامعه می باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار با معاون پژوهش حوزه‌های علمیه کشور، با ابراز خرسندی از کمیت مقالات ارائه‌شده دبیرخانه مرحله استانی جشنواره علامه حلی، گفت: با شنیدن آمار مقالات ارسالی به دبیرخانه جشنواره بسیار خرسند شدم و این تعداد که بالغ‌بر 300 اثر هستند، نشان‌دهنده استقبال طلاب سطح استان نسبت به فعالیت‌های پژوهشی است.

امام‌جمعه اهواز، با تأکید بر این‌که طلاب باید وارد کار تحقیق و پژوهش شوند، اظهار داشت: ازآنجایی‌که تحقیق و پژوهش عمده نیاز کشور است، ورود طلاب در این عرصه به‌نوعی خدمت به کشور و جامعه می باشد.

وی حوزه علمیه اهواز را یکی از حوزه‌های فعال در سطح استان خواند و گفت: آمار 60 درصدی آثار طلاب اهوازی در مرحله استانی جشنواره علامه حلی، نشان از فعال بودن حوزه علمیه اهواز است که باید این مهم بیش از پیش بانشاط‌تر و پویاتر شود.

 طلاب تنها در چند مقاله متوقف نشوند

آیت‌الله موسوی جزایری، خواستار ورود طلاب پژوهشگر و سطح بالا، در عرصه تألیف و انجام فعالیت‌های اجتهادی شد و گفت: طلاب نباید صرفاً روی ارائه یک یا دو مقاله به جشنواره علامه حلی متوقف شوند! بلکه باید به‌صورت مستمر و دنباله‌دار، پیگیر و ادامه دهنده راه پژوهش باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با ابراز خرسندی از پیشرفت‌های حوزه علمیه این استان در زمینه‌های مختلف، گفت: حوزه علمیه خوزستان، امروز در زمینه تأمین اساتید مدارس علمیه خودکفا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha