سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی

حوزه/ نشست ائمه جماعات مدارس استان قم عصر امروز در سالن همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا آشتیانی در این همایش با بیان توجه به امر تبلیغ در مدارس و نظام آموزشی بیان داشت: حضور طلاب در عرصه نظام آموزشی که بیشتر قشر جوان و نوجوان می باشد توفیقی است که خداوند شامل کمتر کسی می کند و این امر در عرصه تبلیغ نیازمند توجه جدی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: پایه های اعتقادی افراد باید در سنین نوجوانی و جوانی تثبیت شود؛ چرا که شاکله فکری آنها در این دوره کامل می شود و مانع صدمه زدن به عقاید و تفکرات در آینده خواهد شد.

وی در بیان رسالت طلاب در عرصه بیان معارف اسلامی اظهار داشت: در دنیای امروز در تبلیغ معارف ناب الهی نیاز به فقیه ، مفسر و عالم به زمان هستیم، و همواره مبلغین باید درعرصه تبلیغ  رفتار و عملشان را همسو با عقاید اسلامی کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی در ادامه اذعان داشت: امروزه قشر جوانان و نوجوانان با نفوذ تفکرات غربی  و شبهات مواجه هستند؛ لذا حوزه های علمیه باید پاسخگو در عرصه تبیین معارف اسلامی بوده و در صدد رشد فکری جوانان و توجه به مباحث اخلاقی در جامعه باشند و سعی کنند مانع نفوذ تفکرات سیاسی ناسالم در جامعه به ویژه در سطح نظام آموزشی کشور شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha