دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
دعوت از رئیس کلیسای انگلیکن اروپا برای سفر به قم

اختصاصی حوزه/ رئیس مرکز پژوهش های اعتقادی در سفر به اروپا و دیدار با رئیس کلیسای انگلیکن اروپا، از وی برای سفر به ایران و بازدید از مراکز حوزوی در قم دعوت به عمل آورد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محمد الحسون رئیس مرکز پژوهش های اعتقادی (وابسته به دفتر آیت الله العظمی سیستانی) در سفر به اروپا و دیدار با اسقف پیر والون رئیس کلیسای انگلیکن اروپا، از وی برای سفر به ایران و بازدید از مراکز حوزوی در قم دعوت به عمل آورد.

شیخ محمد الحسون در این دیدار که در کلیسای پاریس  انجام گرفت خطاب به رهبر کلیسای انگلیکن اروپا گفت: از شما برای سفر به قم دعوت می کنم؛ این یک دعوت دینی و فرهنگی است تا از نزدیک با علما، حوزه های علمیه و مدارس ما آشنا شوید، همچنان که ما در سفر به فرانسه با مراکز دینی شما آشنا شدیم.

اسقف پیر والون هم در این دیدار گفت: باعث خوشحالی‌ است که توانستیم ورود شما را به این کلیسای کاتولیک خوشامد بگوییم. شما همچنین به ما افتخار دادید که برای ما درباره اعتقاداتتان و تفسیر راستین اسلام صحبت کردید. لطفا تسلیت صمیمانه ما را به خاطر کشتن ناعادلانه آقای شیخ نمر النمر که در عربستان سعودی رخ داد بپذیرید. و فهمیده‌ایم که ما آمریکایی‌ها بودیم که در سال 2003 این فاجعه را برای عراق به ارمغان آوردیم. و ما همیشه از نقش حضرت آیت الله سیستانی در ایجاد صلح در طی سالیان متمادی سپاسگزار بوده و از آن مطلع هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طاهر IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    خبر بسیار خوبی است. فقط اینکه بنظر می رسد آنگلیکن ها کاتولیک نباشند!