شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
جمشیدی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه امروز دنیا به حقانیت ایران در برخورداری از فناوری صلح آمیزهسته ای اعتراف کرد، گفت: حمایت های حکیمانه رهبری، صبر مردم و تلاش مسئولان مباشر به خصوص شخص رئیس جمهور و وزیر امور خارجه این توفیق را نایل آورد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اجرای برجام، اظهار داشت: این رخداد، اثبات حقانیت جمهوری اسلامی در مسئله فناوری هسته ای بود.

وی با تاکید بر اینکه تحریم ها یک ظلم فراموش ناشدنی و یک جنایت بزرگ در حق ملت ایران اسلامی بود، تصریح کرد: مردم هیچ گاه تلخی این دوران و کینه خود را از نظام استکباری جهانی فراموش نمی کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران افزود: ماهیت و خلق وخوی استکباری نظام سلطه به ویژه آمریکا و استکبار جهانی در طول سال های انقلاب اسلامی هیچ گاه تغییر نکرده است.

*دنیا به حقانیت ایران اسلامی اعتراف کرد

عضو جامعه مدرسین تاکید کرد: امروز دنیا در اثر تلاش دیپلماتیک جمهوری اسلامی و صبر و خویشتن داری مردم ایران به حقانیت ما در برخورداری از فناوری صلح آمیزهسته ای اعتراف کرد.

* رفع قطعنامه های ظالمانه دستاورد بزرگی برای کشور است

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی تصریح کرد: گزارش رسمی آژانس، رفع قطعنامه های ظالمانه و آزادشدن دارایی های ایران توفیق و دستاوردی بزرگ برای مردم و نظام اسلامی است.

*راهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب 

وی به راهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران مذاکرات اشاره داشت و گفت: حمایت های خردمندانه، هوشمندانه و قاطعانه مقام معظم رهبری در مقاطع مختلف مذاکرات موجب بدست آوردن این دستاورد شد.

*نقش موثر رئیس جمهور و وزیر امور خارجه در مذاکرات

مدیر حوزه های علمیه خواهران همچنین با بیان اینکه همدلی مسئولان در مذاکرات نقش موثری داشت، افزود: فراست و تلاش مسئولان مباشر به خصوص شخص رئیس جمهور و وزیر امور خارجه، مجموعه نظام را به این توفیق نایل آورد که جای تقدیر دارد.

این عضو جامعه مدرسین در پایان بر لزوم تکیه دولت بر اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: امیدواریم مسئولان از این فرصتی که برای تسهیل صادرات کشور ایجاد شده، حداکثر استفاده را ببرند و رونق اقتصادی را در کشور جاری کنند.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha