جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ شهيدان والامقام جان خود را در راه اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی اهدا کردند تا عزت و اقتدار کشور در دنیا حفظ شود و مردم نیز سختی ها را تحمل می کنند تا کشوری آباد، آزاد و مستقل داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، در راستای تکریم و خانواده های شهداء، و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در بین طلاب جوان، مسئولان، اساتید و طلاب مدرسه امام حسن عسکری(ع) سپیدان، در منزل شهیدان ناصری، حضور یافته و از این خانواده تجلیل کردند.

حجت الاسلام سید عبدالرحمان موسوی انور، تولیت مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) و امام جمعه شهرستان سپیدان در این دیدار، با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران و آزادگان  گفت: ایثارگری و جانفشا نی های شهدا و اثارگران، باعث شد تا کشور از گزند بیگانگان در امان باشد .

وی افزود: شهيدان والامقام  جان خود را در راه اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی اهدا کردند تا  عزت و اقتدار کشور در دنیا حفظ شود و مردم نیز سختی ها را تحمل می کنند تا کشوری آباد، آزاد و مستقل داشته باشند.

امام جمعه سپیدان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده های شهداء یکی از برنامه های مهمی است که در دستور کار فعالیت های فرهنگی مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) قرار دارد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha