سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
علی گندمی - سپاه الغدیر یزد

حوزه/ مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد با بیان این که خون های مطهر شهدای مقاومت، آزادی قدس شریف را نوید می دهد، گفت: خون شهداء هرگز اجازه ورود دشمنان به مرز و بوم ایران اسلامی را نمی دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی گندمی امروز در آیین بگرامیداشت شهید الله دادی که با حضور پرشور روحانیون، طلاب، مردم و مسئولین در مسجد روضه محمدیه(حظیره) یزد برگزار شد، اظهار داشت: اگر آمریکایی‌ها ایران اسلامی را به جنگ نیابتی فرا می‌خوانند، دور نیست که سربازان حضرت مهدی(عج) بر سر بانیان و نسل کشان فرو آیند و برای همیشه عالم را از لوس این شیاطین پاک کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد با بیان این که شهید الله دادی، فرماندهی شجاع و مطیع امر ولایت بود، که به دست ناپاک و ارتش کودک کش صهیونیست به شهادت رسید، افزود: این شهید عزیز نمونه‌ای از رزمندگانی است که از اسلام ناب محمدی دفاع کرده و مرز برایشان مهم نیست و در هر کجا در مقابل استکبار می ایستند و رزمندگان خاطرات این شهید عزیز را هرگز از یاد نمی برند.

وی با بیان اینکه خون های مطهر شهدای مقاومت، آزادی قدس شریف را نوید می دهد، گفت: خون شهداء هرگز اجازه ورود دشمنان به مرز و بوم ایران اسلامی را نمی دهند.

گفتنی است، سردار شهید الله‌دادی همواره عاشق شهادت و آرزوی نابودی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را داشت و به عنوان مستشار نظامی در خدمت رزمندگان مقاومت در سوریه و لبنان بود.

این شهید بزرگوار در نهایت به آرزوی دیرینه‌اش دست یافت و به همراه شهدای مقاومت و فرزند شهید عماد مغنیه، 28 دی‌ سال 93 با حمله موشکی بالگردهای رژیم صهیونیستی، در منطقه جولان سوریه «قنیطره» به همرزمان شهیدش پیوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha