دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، طلاب را به رعایت تقوای الهی، تهذیب نفس و جدیت در تحصیل علم، توصیه کرد و گفت: طلاب باید قدر دوران طلبگی را بدانند و از این فرصت بهترین بهره را ببرند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه بوشهر، در درس اخلاق هفتگی طلاب مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان، به قدر دانستن عمر و جمع آوری زاد و توشه برای سفر آخرت اشاره کرد و گفت: همه ما روزی از این دنیا هجرت نموده و به سوی جایگاه اصلی خویش سفر خواهیم کرد، لذا باید در این دنیا به فکر عالم باقی باشیم.  

نماینده ولی فقیه در بوشهر، بهترین زاد و توشه سفر آخرت را تقوا و خداترسی عنوان کرد و بیان داشت: خداوند سبحان درسوره مبارکه بقره به این مهم اشاره کرده است.

وی با بیان این که ما هرچه اعمال صالح انجام دهیم بازهم افسوس و حسرت خواهیم خورد، ابراز داشت: در آخرت آنان که اعمال صالح داشته، حسرت می خورند که چرا کم انجام داده اند و خطاکاران نیز نادم و پشیمان اند که چرا این گونه در دنیا عمل کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری همچنین طلاب را به رعایت تقوای الهی، تهذیب نفس و جدیت در تحصیل علم توصیه کرد و گفت: طلاب باید قدر دوران طلبگی را بدانند و از این فرصت بهترین بهره را ببرند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha