سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ابراهیم اکبری دیزگاه

حوزه/ دبیر اولین جشنواره خاطره نگاری اشراق، ویژه حوزویان از برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره در تاریخ بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری در قم خبر داد.

ابراهیم اکبری دیزگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در حال حاضر ما در مرحله نهایی داوری ها هستیم اما آنچه قابل توجه است این که با وجود این که این جشنواره نخستین دوره خود را می گذراند اما کیفیت آثار در برخی رشته ها واقعاً چشمگیر و امیدوار کننده بوده است.

وی افزود: در مجموع حدود 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که این تعداد آثار را بیش از 150 نفر از طلاب و فضلای سراسر کشور برای ما ارسال کرده اند که در سه محور سفرنامه تبلیغی، روز نوشت تبلیغی و خاطرات بلند ، کوتاه و نیمه بلند تبلیغی حوزویان می باشند.

دبیر این جشنواره همچنین گفت: به احتمال قریب به یقین اختتامیه 28 بهمن ماه در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود که البته هنوز اسامی سخنرانان اصلی قطعی نشده است.

وی در ادامه با بیان این که ما در زمینه خاطره نگاری و خاطره نویسی در حوزه زیرساختی تاکنون نداشته ایم، ابراز داشت: از این حیث لازم است که به مقوله آموزش در این بخش توجه بیشتری صورت گیرد تا در دوره های آتی جشنواره ، شاهد حضور آثار بهتر و با کیفیت تری باشیم.

اکبری دیزگاه همچنین افزود: متاسفانه در بخش خاطرات تصویری استقبال چندانی نداشتیم که امید است در دوره های بعدی با تبلیغ و معرفی مناسب، شاهد رفع این نقیصه در جشنواره باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha