چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/چهارمین همایش و دومین دوره دانش‌افزایی معاونین پژوهش استان خوزستان با حضور مسئولینی از معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه کشور، امروز در اهواز در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام محمد افضلی معاون پژوهش حوزه علمیه استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، اظهار داشت: چهارمین اجلاسیه معاونین پژوهش استان خوزستان  با هدف هماهنگ‌سازی معاونین پژوهش و بررسی تخصیص 5 نمره الزامی به پژوهش طلاب در هر پایه، همچنین بررسی و آسیب‌شناسی ارسال مقالات به جشنواره علامه حلی برگزار شده است.

وی ادامه داد: در حاشیه این همایش دومین دوره دانش‌افزایی معاونین پژوهش استان با موضوع استانداردسازی کتابخانه‌ها و نشریات با حضور حجت‌الاسلام کاویانی مدیرکل امور کانون‌ها و نشریات علمی حوزه‌های علمیه کشور و حجت‌الاسلام رایجی مدیرامور کتابخانه‌های حوزه علمیه کشور در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام افضلی گفت: استانداردسازی کتابخانه، راه‌اندازی، مدیریت و فعالیت کانون‌ها و تولید محتوا و چاپ نشریات مباحثی است که در دومین دوره دانش‌افزایی معاونین پژوهش استان خوزستان به آن‌ها پرداخته می‌شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان خوزستان، اضافه کرد: مدیرکل امور کانون‌ها و نشریات علمی حوزه‌های علمیه کشور و حجت‌الاسلام رایجی مدیرامور کتابخانه‌های حوزه علمیه کشور طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه با حضور در تعدادی از مدارس علمیه خوزستان، از کتابخانه‌های مدارس دیدن کرده و به بررسی و ارزیابی فعالیت‌های کانون‌ها و نشریات مدارس می‌پردازند.

گفتنی است؛ چهارمین همایش و دومین دوره دانش‌افزایی معاونین پژوهش استان خوزستان با حضور معاونان پژوهش مدارس سراسر استان از صبح امروز در دو مرحله آغاز به کار کرده و تا نماز مغرب و عشاء ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha