سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام بهرام پور خوزستان

حوزه/ شهدای طلبه و روحانی مدافع حرم به عنوان فرزندان معنوی امام(ره) و مقام معظم رهبری ثابت کرده اند که طلاب و روحانیون پیشگام دفاع از حریم آل الله هستند و در میدان نبرد نظامی و فرهنگی، محکم و استوار ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، در پیامی، با تبریک و تسلیت شهادت روحانی شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی، تصریح کرد: طلاب شهید مدافع حرم، علی‌الخصوص شهید سرافراز حجت‌الاسلام‌ خلیلی با بذل جان خود، برگ زرین دیگری بر افتخارات محبان آل الله خصوصاً حوزویان افزوده اند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با تاکید بر این که عالمان و هادیان امت، عاملان و پیشگامان آرمان های اسلام عزیز هستند، افزود: امروز شهدای طلبه و روحانی مدافع حرم به عنوان فرزندان معنوی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اثبات کرده اند که طلاب در صحنه مبارزه حق علیه باطل، جان‌برکف و پیشقدم دفاع از حریم آل الله هستند و در میدان جنگ نظامی و فرهنگی، محکم و استوار و راست‌قامت ایستاده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: دشمن بداند دیری نخواهد پایید که سربازان امام زمان(عج) نه تنها در مسیر دفاع از حرمین، بلکه در راه آزادسازی قدس شریف، انتقام خون شهیدان خود را خواهند گرفت و بر تارک بلند تاریخ خواهند نوشت: «جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا».

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha