یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
مسابقه تالیف کتاب پیرامون شخصیت امام حسن عسکری(ع)

حوزه/ آستان مقدس حسینی تا پایان سال ۲۰۱۷ میلادی مسابقه تالیف کتاب درباره ۱۴ معصوم را به پایان خواهد رساند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آستان مقدس حسینی مسابقه تالیف کتاب پیرامون سیره، جایگاه اعتقادی و اجتماعی حضرت امام حسن عسکری(ع) را برگزار می کند.

مسئول برگزاری مسابقه با اعلام این خبر افزود: کتاب های ارسالی باید به زبان عربی بوده و شامل سیره و تحلیل زندگانی این امام همام، جایگاه ایشان در حفظ اسلام و کیان مسلمین و همچنین جایگاه اعتقادی، فرهنگی و اجتماعی امام یازدهم باشد.

كاظم سلطان ادامه داد: حجم آثار ارسالی باید بین 200 تا 400 صفحه A4 بوده و تاکنون منتشر نشده باشند.

وی یادآور شد: به سه نفر اول به ترتیب 3500 دلار ، 2500 دلار و 1000 دلار جایزه و علاوه بر این به شرکت کنندگان هدایای معنوی داده خواهد شد.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری این مسابقه، علاقه مندان تا پایان تیرماه 1395 برای ارسال آثار به ایمیل INFO@NASHATAT.ORG فرصت دارند.

گفتنی است: آستان مقدس حسینی از دهه هفتاد میلادی مسابقه تالیف کتاب درباره شخصیت اهل بیت(ع) را از پیامبر گرامی اسلام(ص) تا حضرت مهدی(عج) آغاز کرده بود که این کار تا امام هادی(ع) ادامه داشت و سپس تعطیل شد. از سال گذشته با برگزاری مسابقه پیرامون شخصیت امام هادی(ع) این روند مجددا آغاز به کار کرد و امید می رود تا سال 2017 میلادی و برگزاری مسابقه تالیف کتب درباه حضرت مهدی(عج) این فعالیت ارزشمند به پایان برسد.

 انتهای پیام/

20/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha