جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام ترابی

حوزه/ امام جمعه بروجرد حضور گسترده مردم در انتخابات را دشمن شکن و خاری در چشم معاندان نظام اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام ترابی امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی بروجرد با بیان این مطلب افزود:جمهوری اسلامی ایران بی نظیرترین حکومت مردمی جهان است و امروز دشمنان نظام اسلامی از قوانین این حکومت که براساس شرع اسلام وضع می شود هراس دارند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد:کشتی انقلاب در ۳۷ سال انقلاب اسلامی  با حضور و شرکت گسترده مردم همواره در برابر نقشه های استکبار جهانی و مخالفان به سلامت به ساحل رسیده است و این افتخارات مرهون رهبری خردمندانه امام راحل ره،رهبر معظم انقلاب و حضور با بصیرت ایران اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه مردم این نظام با شرکت در انتخابات نظام جمهوری اسلامی در سال ۵۸ و رای بیش از ۹۸ درصدی به این نظام با رضایت از این انقلاب، همچنان در صحنه های مختلف حضور دارند تاکید کرد:حضور گسترده و خودجوش مردم همواره خاری در چشم دشمن است.

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه جوانان غیور این مرزوبوم شجاعانه در ۸ سال دفاع مقدس نیز جان خود را برای دفاع از این مملکت در طبق اخلاص گذاشتند افزود:در سالهای دفاع مقدس نیز رزمندگان با اخلاص و فداکاری به دشمن اجازه ذره ای تحرک را ندادند.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۷ اسفند ماه نیز بار حضور گسترده در این دو آزمون بار دیگر اقتدار بین المللی ایران اسلامی را افزایش خواهند داد یادآور شد: مردم با انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو تمام نقشه های دوباره مخالفان نظام را خنثی و موجب  تقویت عزت،عظمت کشور خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha