شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دلیر نقده‌ای

حوزه/ تبلور جمهوریت در حضور حداکثری مردم در انتخابات صورت می پذیرد و امروزه با توجه به نقشه های دشمنان، این عرصه نیازمند توجه و اعتلای دلسوزان انقلاب می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین بهرام دلیر نقده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: لازمه وجودی و بقاء هر انقلابی به بزرگداشت آن است و احترام به کسانی که در این سمت گام برداشته اند و در برپایی این بزرگداشت هه باید بایسته ها این انقلاب را بیان کرد تا مانع فراموشی شود.

وی در ادامه افزود: یکی از شعارهای ما در پیروزی انقلاب که نقش مهمی داشت استقلال آزادی جمهوری اسلامی بوده، لذا باید هر کدام از این ارکان شعار باید در بزرگداشت ها مورد توجه و تحلیل و تجزیه و اسیب شناسی قرار گیرد قرار گیرد.

استاد حوزه افزود: هر انقلابی باید برای بقا خود در برخورد با چالش ها و رخدادها به روز کند و همیشه مواظب خطراتی باشد که دشمنان آن نظام برای او دیده اند.

وی جمهوریت را از ارکان اصلی نظام اسلامی دانست و ابراز داشت: تبلور جمهوریت در حضور حداکثری مردم در انتخابات صورت می پذیرد و امروزه با توجه به نقشه های دشمنان در صدد کم رنگ کردن حضور مردم در این عرصه نیازمند توجه و اعتلای و دلسوزان این انقلاب می باشد که با اتحاد و همدلی به مقابله با دشمنی های نظام و انقلاب بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین دلیر نقده ای، در پایان خاطر نشان ساخت: امر مهمی که باید امروزه مورد توجه قرار گیرد این است که ما باید چنان عملکردی داشته باشیم که نسل جدید با نسل قدیم انقلابی باهم پیوند بخورند به این بیان که زحماتی که در عرصه انقلاب کشیده شده را به نسل بعد منتقل کنند تا دچار بحران هویت در تاریخ انقلاب و دلسردی در عدم اشنایی با مفاهیم انقلاب نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha