یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خوزستان، طلاب و روحانیون را پاسدار خون شهدا خواند، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه رشد خیره کننده ای داشته و به تربیت سربازان مهدوی می پردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خوزستان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در جمع طلاب و خانواده های آنان، بابیان این‌که انتظار، وظیفه همه منتظران حضرت ولی‌عصر(عج) است، گفت: طلاب و خانواده‌های آنها، باید بیش از دیگر منتظران راستین امام زمان(عج) باشند و برای فراهم نمودن مقدمات ظهور حضرت تلاش کنند.

وی ابراز داشت: حقیقت این است که ما در عصری قرارگرفته‌ایم که امام امت، انقلابی برپا کرد، که این انقلاب مقدمه‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بوده و باید شکر گرار این نعمت بزرگ باشیم.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، بابیان این‌که طلاب و روحانیون، پاسدار خون شهدا هستند، گفت: هم‌اینک دوره جهاد و شهادت است و ما در عصری زندگی کرده و نفس می‌کشیم که با هر نفس عطر شهید و شهادت به مشام ما می‌رسد، پس باید نگهبان خون سرخ آنها که ایجادکننده و استقرار  و نگهبان این انقلاب است، باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، خطاب به خانواده های طلاب، تصریح کرد: شما بانوان خوزستانی فرزندان خود را برای خدمت در رکاب آقا امام زمان(عج) تربیت می‌کنید و باید به این مسئله افتخار کنید.

وی، با تأکید بر این‌ که طلاب و خانواده های آنها، وظیفه سنگینی در قبال فرزندان و جامعه پیرامونی دارند، گفت: به برکت انقلاب حوزه‌های علمیه رشد خیره کننده ای داشته اند و به تربیت سربازان مهدوی می پردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha