دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام موسوی تبریزی - اوقاف

حوزه/ نشست خبری مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در قم برگزار می شود.

مسئول آموزش اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف کشور به خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت : اداره  کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف، در جهت ارائه فعالیت های یک ساله خود در زمینه مباحث آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، نشست خبری برگزار خواهد کرد.

حجت الاسلام موسوی تبریزی اظهار داشت: واحد آموزش این اداره کل در جهت رشد و پویایی مبلغین اعزامی، اقدام به برگزاری برنامه های آموزشی در دوره های مختلف کرده که می توان به تشکیل کلاس های تربیت مربی کودک که هم اکنون دوره دوم و سوم آن در حال برگزاری است، اشاره کرد.

وی افزود: در جهت تبلیغ معارف اسلامی گام بلندی برداشته  شده و همواره با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در سطح کشور از جمله حضور مبلغین در امامزادگان و بقاع متبرکه و بناهای تاریخی، در صدد  هستیم از بهترین شیوهای تبلیغی نوین برای اعتلای معارف الهی گام بردارد. که می توان به برگزاری دوره های آموزشی تبلیغ چندرسانه ای اشاره کرد.

حجت الاسلام موسوی تبریزی در ادامه خاطر نشان کرد:باید در امر تبلیغ مبلغین موفق که در مناطق خود توانسته اند مخاطبان قابل توجهی جذب کنند استفاده کرد و در این سمت از نقطه نظرات و ایده های این  مبلغین در جهت اعتلای مکتب اهل بیت (علیهم السلام) گام موثری برداشت.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت: سبک زندگی اسلامی از مولفه های دیگر تمدن نوین اسلامی می باشد که متاسفانه در جوامع اسلامی و کشور ما مغفول واقع شده و نیازمند توجه جدی در این زمینه از جانب مراکز علمی - اسلامی و حوزوی می باشد.

حجت الاسلام موسوی تبریزی در پایان با اشاره به رسالت رسانه های اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه ها در امر ارائه سبک زندگی اسلامی - ایرانی  مهمترین نقش را می توانند داشته باشند، لذا باید همواره با توجه به رسالت خود در صدد انتقال معارف اسلامی باشند و امید است به گونه ای باشد که رسانه ها در کشور اسلامی ایران به عنوان زبان قرآن و معارف الهی، در جهت تبیین و تبلیغ معارف الهی باشند.

وی خاطرنشان کرد: نشست خبری  حجت الاسلام والمسلمین احمد شعبانی مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور کشور، 10 اسفند ماه 94 در قم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha