یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه/حضرت زینب(س) از دین و ولایت پرستاری کردند و پرستاران نیز به تأسی از آن حضرت علاوه بر مراقبت از جسم، از روح و ذهن انسان ها نیز مراقبت می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، ظهر امروز در جمع پرستاران نمونه شهرستان بروجرد، با بیان این که حضرت زینب کبری(س) الگوی بی بدلیل صبر و مقاومت اند، گفت: آن بانوی بزرگوار زندگی را از دریچه ولایت و رهبری دیده بودند.

وی با بیان اینکه پرستاران انقلابی و مومن در طول ۸ سال دفاع مقدس نیز با الگو گیری از زینب کبری(س) و صبر و مقاومت، وظایف خود را در قبال مجروحان جنگی انجام دادند، افزود:پرستاران متعهد نیز امروز با گذشت، فداکاری و ایثار، آلام دردمندان و بیماران را تسکین می بخشند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه پرستاری صرفا مراقبت از جسم نیست، تصریح کرد: حضرت زینب(س) از دین و ولایت پرستاری کردند و پرستاران نیز علاوه بر مراقبت از جسم، از روح و ذهن انسان ها نیز مراقبت می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان با بیان این که برای رفع مشکلات پرستاران باید اقدامات لازم صورت گیرد، یادآور شد: رفع مشکلات پرستاران می تواند آنها را در انجام خدمت رسانی بهتر به بیماران یاری دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha