پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
آیت الله ابوالحسن مهدوی

حوزه/ در انتخابات خبرگان به شخصیت و وزنه علمی افراد توجه و تمرکز می شود و حتی در کمیسیون های ویژه مجلس خبرگان مانند کمیسیون تحقیق، نیز شخصیت های عالم و خود ساخته رأی می آورند و عضو می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، صبح امروز در جمع طلاب و فضلای حوزه اصفهان، وضعیت امروز حوزه های علمیه را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و ابراز داشت: اثرات فاخر به جامانده از عالمانی همچون صاحب عروه که تالیفات آنها امروز منابع درسی طلاب می باشد، در شرایط سخت و بدون امکانات و حتی بدون امنیت نگاشته شده است.

عضو خبرگان رهبری، جدیت در تحصیل علم را شکر  واقعی و عملی  طلاب دانست و افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی امکانات و فضای تحصیل علم در حوزه به خوبی فراهم است و طلاب باید خوب درس بخوانند و بهانه گیری نکنند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه  انقلاب اسلامی همواره برای ملت ایران عزت و افتخار  افریده است و دستاورد مهمی چون اسلام  و نظام اسلامی  را داشته است، گفت: عزت کشور ما و کشورهای اسلامی به خاطر انقلاب و ولایت فقیه می باشد.

وی در ادامه به انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون باید مردم را برای شرکت در انتخابات هفتم اسفند و انتخاب اصلح تشویق و ترغیب کنند، چرا که رمز پیروزی و عزت نظام اسلامی و دشمن شکنی، حضور  حداکثری مردم  در پای صندوق های رأی است .

آیت الله مهدوی به اهمیت مجلس خبرگان اشاره و تصریح کرد: در انتخابات خبرگان به شخصیت و وزنه علمی افراد توجه و تمرکز می شود و حتی در کمیسیون های ویژه مجلس خبرگان مانند کمیسیون تحقیق، نیز شخصیت های عالم و خود ساخته رأی می آورند و عضو می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha