چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر ساخت و احداث نمازخانه های مجهز و مناسب در مدارس و مکان های آموزشی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد؛ حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی ظهر امروز در دیدار با مجمع خیران مدرسه ساز استان با اعلام اینکه خیران مدرسه ساز با انسجام و همفکری خدمات شایانی را در امر مدرسه سازی انجام داده اند اظهارداشت: خیران مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی و دلسوزان امر نیکوکاری هستند.

وی با اشاره به اینکه خیران با ساخت مکان های آموزشی خدمات گسترده ای را در امر تعلیم و تربیت به جامعه ارائه می دهند تصریح کرد:خیران با اخلاص و برای رضای خدا برای عمران و آبادانی و کمک به اعتلای فرهنگ اسلام و انقلاب قدم برمی دارند.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه خیران باید در احداث مکان های آموزشی ساخت نمازخانه های مجهز ،مناسب و زیبا را در دستور کار خود قرار دهند خاطر نشان کرد:برای اقامه نماز ،این واجب الهی باید مکان هایی در شان اقامه آن ساخته شود.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه اگر در مدارس و مکان های آموزشی ساخت نمازخانه با طراحی زیبای محراب وجود داشته باشد ،در میزان جذب دانش آموزان به نماز موثر خواهد بود یادآور شد:با اختصاص نمازخانه های مناسب در مدارس دیگر مسئولان مدرسه مجبور نیستند برای اقامه نماز از کلاس درس و یا سالن آزمایشگاه مدارس استفاده کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه خیران باید ساخت مکان های آموزشی،بهداشتی و درمانی در مناطق عشایری را نیز در دستور فعالیت خود قرار دهند افزود:با افزایش مکان های آموزشی ،بهداشتی و درمانی مناسب در مناطق سخت گذر شاهد ارتقاء زمینه های علمی و فرهنگی در بین روستاییان و عشایر خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha