شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که خط عاشورا و مبارزه با یزدیان همچنان تداوم دارد، تصریح کرد: اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) با جانفشانی و ایثار شهدا زنده مانده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین، در پیامی با شهادت طلبه مدافع حرم شهید حجت اسدی از طلاب مدرسه امام صادق(ع)، تصریح کرد: شهادت این طلبه عزیز نشان دهنده آن است که خط مبارزه با استکبار و صهیونیست جنایتکار و گروه های ضد بشری ادامه دارد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر این که خط عاشورا و مبارزه با یزدیان همچنان تداوم دارد، تصریح کرد: اسلام ناب و مکتب اهل بیت(ع) با جانفشانی و ایثار این جوانان برومند و شجاع و بصیر زنده مانده است.

وی با اشاره به این که شهدا با نثار خون خود، جامعه را بیدار نگه داشته و مردم را دعوت به استقامت و ایستادگی در برابر استکبار می کنند، افزود: واصل شدن به لقا خداوند بالاترین درجه ای است که خداوند به بندگان خاص خود عنایت می کند، لذا باید به خانواده های شهد تبریک بگوییم.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان، شهادت طلبه مخلص حجت اسدی را به محضر حضرت امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معظم شهدای مدافع حرم و 8 سال جنگ تحمیلی، ایثارگران، جانبازان، طلاب، اساتید و خانواده این شهید تبریک و تسلیت گفت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha