جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام پوراکبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه بابل با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در راه دفاع از ولایت امیرالمومنین(علیه السلام) به شهادت رسید،گفت: یکی از رسالت های مهم جامعه اسلامی دفاع و حفظ ولایت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بابل، حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر، امروز در جمع معاونین و کارمندان مدیریت حوزه علمیه شهرستان بابل، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) به بیان جایگاه وعظمت حضرت زهرا(س) در روایات پرداخت و گفت: درباره عظمت آن حضرت همین اندازه بس که ائمه طاهرین(ع) ایشان را الگوی خود قرار داده اندو حتی معیار حکومت جهانی امام زمان (ع) هم سیره حضرت فاطمه زهرا(س) خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه بابل  با بیان اینکه حضرت زهرا(س) محور پنج تن آل عبا(ع) است، اظهار داشت: زمان تولد فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، زنان بهشتی خدمت حضرت خدیجه(سلام الله علیها) رسیده اند و از حوض کوثر آب آوردند و فاطمه زهرا(س)را با آن آب شستند.

وی گفت: خدا فاطمه(سلام الله علیها) را دردانه آفرینش قرار داد و چون حضرت خدمات شایسته ای به جامعه اسلامی داشت  و با خدا معامله کرده بود  خدا نیز امامت را تا قیامت از نسل ایشان قرار داد.

حجت الاسلام والمسلمین پوراکبر افزود: یکی از خصوصیات معصومین(ع) سفارش در حق فقرا و نیازمندان بودو هرگز اجازه نمی دادند کسی از درب خانه دست خالی برگردد و اهمیت خاصی به این مسائل می دادند.

مدیر حوزه علمیه بابل با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در راه دفاع از ولایت امیرالمومنین(ع) به شهادت رسید،گفت: یکی از رسالت های مهم جامعه اسلامی دفاع و حفظ ولایت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha