شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
 آیت الله واعظ طبسی

حوزه/ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به منظور بررسی وضعیت درمانی آیت الله واعظ طبسی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد حضور یافته است، به تشریح آخرین وضعیت تولیت آستان قدس رضوی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط فعلی آیت الله واعظ طبسی گفت: کادر درمانی تمام تلاش خود را برای بهبود ایشان به کار می بندد .

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: به دلیل توقف نیم ساعته تنفس، خونریزی مغزی اتفاق افتاده و به دنبال آن، برخی رفلکس ها دچار اشکال شده است.

وی افزود: البته در حال حاضر قلب و سیستم گوارشی کار می کند و تنفس نیز به حالت عادی برگشته است. اما هوشیاری در وضعیت مناسبی نیستآخرین وضعیت آیت الله واعظ طبسی از زبان وزیر بهداشت.

قاضی زاده هاشمی با تاکید براینکه همه امکانات لازم در بیمارستان امام رضا علیه السلام وجود دارد، تصریح کرد: تمام همکارانی که لازم است در روند درمان حضور داشته باشند، اینجا حاضر هستند و همچنین امکانات و تجهیزات لازم فراهم شده است.

*وضعیت  آیت الله واعظ طبسی تغییری نکرده است

 دکتر سعید هاشم زادهرئیس، بیمارستان فوق تخصصی رضوی  نیز درباره آخرین وضعیت جسمی آیت الله واعظ طبسی، گفت: تیم پزشکی و همکاران ما در بیمارستان امام رضا(ع)، برای بهبود وضعیت جسمانی ایشان حد اکثر تلاش خود را به کار بسته اند.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی با تاکید براینکه شرایط جسمی تولیت آستان قدس رضوی نسبت به شب گذشته تغییری نداشته است، افزود: منتظر نتایج آزمایشات و بررسی های جدید هستیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط جسمی آیت الله واعظ طبس پایدار است و امیدواریم در ساعات آتی تغییرات مثبتی را شاهد باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بهرام IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    0 0
    با سلام ان شاا الله که خداوند متعال مریضان اسلام به ویژه این بزرگوار را شفاعاجل عنایت بفرماید امین یارب العالمین