سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
حجت الاسلام حسن مرادی امام جمعه موقت فارس

حوزه/ ملت ایران نشان دادند علی رغم مشکلات، همواره با اتحاد ، همدلی و هم زبانی، پشتوانه نظام، رهبر معظم انقلاب و دولتمردان بوده و اجازه نمی دهند ثمره خون شهداء پایمال شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن مرادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به این که ملت ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای به یاد ماندنی را در کارنامه خود ثبت و ضبط کرد، اظهار داشت: حضور حداکثری و به نمایش در آوردن اقتدار جمهوری اسلامی ایران، در هفتم اسفندماه توسط مردم ولایتمدار و انقلابی و همیشه در صحنه، با آمدن به پای صندوق های رای، موجب تقویت اقتدار و عظمت نظام اسلامی شد.

وی افزود: مردم فهیم ایران اسلامی با حضور مقتدرانه خود بار دیگر ثابت کردند دموکراسی با سالم ترین و بهترین روش در سراسر کشور پهناورمان حاکم است و این حضور همچون دوره های قبل مورد توجه خاص و عام قرار گرفت.

امام جمعه موقت شیراز گفت: مردم با انداختن آراء خود به صندوق ها، سرنوشت آینده خود را تعیین کردند، بنابراین حضور حداکثری ملت عزیز ایران در انتخابات روز جمعه هفتم اسفندماه 94 بار دیگر باعث تقویت اسلام و مأیوس شدن دشمنان داخلی و خارجی شد.

وی تصریح کرد: مردم در چنین صحنه هایی آگاهانه، با میل و رغبت فراوان، با توجه و اعتقاد حضور می یابند و درس ایستادگی در برابر استکبار را به جوامع بین المللی و ملت های منطقه می آموزند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی ادامه داد: ملت ایران در روستاها، مناطق محروم، کلان شهرها و ... نشان دادند که علی رغم مشکلات، همواره متحد هستند و همدل و هم زبان پشتوانه نظام، رهبر معظم انقلاب و دولتمردان بوده، اجازه نمی دهند ثمره خون شهداء پایمال شود.

امام جمعه موقت شیراز در پایان گفت: مقام معظم رهبری از ماه ها قبل به مسئله نفوذ تاکید کردند و به لطف خدای متعال با رهنمودهای ایشان، راه های نفوذ دشمنان بسته شد و مردم با بصیرت در جمعه سرنوشت ساز، به این موضوع توجه بسیاری داشتند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha