شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام سعید فتحی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه بر ضرورت ارزیابی و سنجش مستمر علمی طلاب، تاکید کرد و گفت: با طراحی و اجرای مسابقات علمی طلاب، گام مهمی در بهبود وضعیت آموزشی طلاب و واحدهای آموزشی برداشته می شود.

حجت الاسلام سعید فتحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مسابقات علمی بانوان طلبه، گفت: یکی از شیوه های علمی قابل اعتماد و پذیرفته شده که امروزه در مراکز علمی ایران و جهان برای ایجاد رقابت علمی، ارزشیابی و سنجش دانش پژوهان و  همچنین پیشرفت علمی آنان مورد استفاده قرار می گیرد، برگزاری مسابقات علمی است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه ادامه داد: با طراحی و اجرای مسابقات علمی طلاب، برای هفتمین بار در سطح 2 و سومین بار در سطح 3، گام مهمی در بهبود وضعیت آموزشی طلاب و واحدهای آموزشی برداشته می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقات، افزود: تقویت روحیه مطالعه در بین طلاب، ایجاد رقابت سازنده در بین واحدهای آموزشی، فراهم سازی زمینه پیشرفت علمی و شکوفایی استعدادهای طلاب و شناخت ممتازین به منظور ارائه خدمات ویژه به آن ها و طراحی برنامه خاص از مهم ترین آثار و برکات برگزاری مسابقات علمی به شمار می رود.

حجت الاسلام فتحی ادامه داد: طلاب ورودی قبل از 92 که در گرایش های تفسیر و علوم قرآن، فقه و اصول اشتغال به تحصیل دارند و همچنین طلاب پایه دوم تا پنجم ورودی های خاص که از سوی مرکز مدیریت حوزه خواهران اعلام می شوند، در این طرح شرکت می کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کرمانشاه در پایان با بیان این که مسابقات علمی در سه مرحله مدرسه ای، استانی و کشوری برگزار می شود، عنوان داشت: مرحله مدرسه ای در چهاردهم آبان و مرحله استانی نیز 30بهمن ماه، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) استان کرمانشاه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha