پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد در آیین اختتامیه نخستین جشنواره سراسری خاطره نگاری اشراق

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: اگر خاطرات تبلیغی به خوبی ثبت و منتقل شود، راه های پر پیچ و خم ماندگاری دین خدا و مکتب اهل بیت علیهم السلام و زحمت هایی که در این عرصه کشیده شده است، برای مبلغان نمایان می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ، حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد چهارشنه شب در آیین اختتامیه خاطره نگاری اشراق که در مرکز همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: بر اساس آیه 120 سوره مبارکه هود، خداوند خباط به پیامبر اکرم(ص بیان می دارد که خبرها و خاطرات تبلیغی پیامبران پیشنین را برای او تبیین می کند تا قلب او تثبیت شود.
وی با بیان این که قلب پبامبر اسلام(ص) با شنیدن این قصص و آگاهی از مشکلاتی که سایر انبیای الهی در مسیر نشر تعالیم الهی متحمل شدند، برای ادامه راه قوت قلب بیشتری پیدا می کردند. افزود: زمانی که خاطرات تبلیغی به خوبی ثبت شود و به خوبی نیز تبیین گردد، موجب تثبیت قلب مبلغان جوان  و راهنمایی آنها می شود.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: خاطرات تبلیغی  مثابه انتقال تجربه و دانش به طلاب جوان است. به آنها یاد می دهد که در برابر نامهربانی ها و ناملایمت ها چطور رفتار کنند، چطور تبلیغ کنند و... .
وی با بیان این که خاطرات تبلیغی موجب می شود که تصویری برای  انتقال معارف دینی در پیش روی مبلغان قرار بگیرد، تصریح نمود: اگر خاطرات تبلیغی به خوبی ثبت و منتقل شود، راه های پر پیچ و خم  ماندگاری دین خدا و مکتب اهل بیت علیهم السلام  و زحمت هایی که در این عرصه کشیده شده است، برای مبلغان نمایان می گردد.
انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha