یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
آیت‌ الله سید عبدالحسین آیت‌ اللهی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام رضا(ع) جهرم گفت: مرحوم آیت الله سید عبدالحسین آیت اللهی عمر شریف خود را در خدمت به حوزه علمیه و روحانیت و ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام گذراند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام محمد حضوری مدیر مدرسه امام رضا(ع) شهرستان جهرم ، با اشاره به شخصیت انقلابی آیت الله عبدالحسین آیت اللهی اظهار داشت: این عالم ربانی از مبارزان ایام انقلاب و مخالفین رژیم ظالم شاهنشاهی و از چهره های اثرگذار شهرستان جهرم بود که در وفاداری به نظام جمهوری اسلامی و پایبندی به حفظ ارزش ها از طلایه داران بود.

وی افزود: مرحوم آیت الله آیت اللهی عمر شریف خود را در خدمت به حوزه علمیه و روحانیت و ترویج و نشر معارف نورانی اهل بیت علیهم السلام، با زندگی زاهدانه گذرانده و اخلاص و تقوای الهی این عالم برجسته قطعا فراموش نشدنی است.

مدیر مدرسه امام رضا(ع) شهرستان جهرم خاطر نشان کرد: این عالم بزرگوار از چهره های بنام انقلابی، فرهنگی، علمی و دینی ما در استان فارس و شهرستان جهرم و مورد تکریم روحانیت، طلاب،حوزه های علمیه و همه مردم ولایتمدار و حامی روحانیت استان فارس بود.

حجت الاسلام حضوری با اشاره به حضور بی نظیر طلاب و روحانیون در آئین خاکسپاری این عالم بزرگوار، اظهار داشت: مرحوم آیت الله سید عبدالحسین آیت اللهی شخصیتی انقلابی، و موثر در مدارس علمیه و جایگاه محبوبی در بین طلاب و روحانیون جهرمی داشته است. این عالم بزرگ ویژگی های علمی و اخلاقی خاصی داشت که محصلین دروس حوزوی برای کسب اخلاق و علوم دینی محضر ایشان کسب فیض می کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha