شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله واعظ طبسی

حوزه/ استاد حوزه خراسان گفت: در زمینه علم و فرهنگ با تاسیس کتابخانه ها و مدرسه های علمیه در نقاط و شهر های مختلف کشور بخصوص خراسان بزرگ توانستند در طول عمر شریفشان گام بزرگی را در زمینه ترویج آموزه های اهل بیت (ع) بردارد.

حجت الاسلام مختاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به جایگاه علمای دینی در جهان گفت: همانگونه که پیامبران واسطه بین ما و خداوند هستند، علمای ربانی و عالمان متقی هم همین نقش را در جامعه ایفا می کنند

استاد حوزه علمیه خراسان، با اشاره به اینکه مهمترین نیاز مردم دین است گفت:علما باید معارف دین را بشناسند و عمیقا بفهمند و عمل کنند و در اختیارمردم قراردهند و آنگاه مردم را به سمت خداوند هدایت کنند.

حجت الاسلام مختاری، وجود آیت الله طبسی را مایه خیر و برکت خراسان عنوان کرد و افزود: ایشان از همسنگران مقام معظم رهبری قبل از انقلاب و از یاران مخلص و صدیق امام خمینی(ره) بودند.

وی ایشان را جز سربداران دوران شاه عنوان کرد و ادامه داد: یک پای ایشان به علت شکنجه به شدت صدمه دیده بود و ایشان بارها که تهدید به شکنجه می شدند میگفتند من برای کشته شدن آماده ام.

این استاد حوزه با اشاره به خدمات بی وقفه به زائران امام هشتم خاطر نشان کرد: ایشان در این چند سال خدمات فراوانی  برای زائران امام رضا(ع) در کل نقاط و مسیرهای منتهی به مشهد داشتند  .

وی خدمات آیت الله واعظ طبسی را در زمینه علم و فرهنگ بی نظیر عنوان کرد و افزود: این عالم ربانی در زمینه علم و فرهنگ با تاسیس کتابخانه ها و مدرسه های علمیه در نقاط و شهر های مختلف کشور بخصوص خراسان بزرگ توانستند در طول عمر شریفشان گام بزرگی را در زمینه ترویج آموزه های اهل بیت (ع) بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بنده خدا IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
    0 0
    ان شالله هر روز به کرات و متعدد آتش جهنم به این ملعون عرضه خواهد شد. این خبیث که امپراتوری حرم رضوی را راه انداخته بود.لعنت خدا و رسول و ملائکه و مومنان بر روح پلیدش