چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
آیت الله حسینی بوشهری در حاشیه تشییع پیکر آیت الله اعتمادی

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور اظهار داشت: شخصیت هایی مانند آیت الله اعتمادی از انسان های کم نظیری در جامعه هستند و راه و رسم آنها می تواند، الگوی موفق و مناسب اخلاقی و رفتاری و عملی برای طلاب باشد.

آیت الله حسینی بوشهری امروز  در حاشیه مراسم  تشییع  پیکر مرحوم  آیت الله اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، که صبح امروز در قم برگزار شد، به شخصیت علمی و اخلاقی آن مرحوم اشاره کرد و گفت: آن عالم ربانی از چهره های شاخص حوزوی بود و سالیان زیادی با برگزاری کرسی تدریس و تربیت شاگردان به حوزه های علمیه خدمت شایسته کرد.

 مدیر حوزه های علمیه  افزود: شاگردان زیادی از محضر آن فقید سعید و عالم وارسته بهره علمی بردند و یکی از ویژگی های ایشان  اهتمام جدی به درس  و بحث در حوزه و تربیت شاگردان و مدرسان بود.

 وی بیان داشت: مرحوم  اعتمادی غرق در تدریس و تألیف بود و  هیچ مسئولیت اجرایی در حوزه را  نپذیرفت .

 امام جمعه قم افزود: آثار زیادی از تدریس و شرح کتب که از  آیت الله اعتمادی به جای مانده، همه نشان از دغدغه آن عالم به مسائل حوزوی با فهم علمی است.

 عضو خبرگان رهبری گفت: از دیگر خصوصیت آن مرحوم استفاده از فرصت ها برای تبلیغ در مناطق مورد نیاز بود،  در مناسبتها برای تبلیغ می رفتند و در این  سفرهای تبلیغی  و مسافرتها هم از تألیف و نوشتن غافل نبود.

آیت الله حسینی بوشهری بیان داشت: این دسته از انسانها، شخصیت های کم نظیری در جامعه هستند  و راه و رسم آنها می تواند الگوی موفق و مناسب اخلاقی و رفتاری و عملی برای طلاب باشد.

 وی گفت: اگر حوزویان و طلاب  روش و منش این دسته از عالمان دین را در زندگی و درس و تألیف خود بکار گیرند، می توان به آینده حوزه امیدوار بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha