جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
حجت‌الاسلام  علوی راد

حوزه/ کارشناس آموزش و هماهنگی اعزام اساتید اخلاق معاونت تهذیب، از اعزام بیش از ۱۳۰۰ نفر روز استاد اخلاق به مدارس علمیه سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام  علوی راد با اعلام این مطلب اظهارداشت: نظر به اهمیت مسائل اخلاقی و تربیتی و با توجه به شرح وظایف دفتر امور تربیت اخلاقی، تلاش شد تا  مراکز استان ها در سراسر کشور از بیشترین زمان حضور اساتید اخلاق در مدارس برخوردار شوند.

کارشناس آموزش و هماهنگی اعزام اساتید اخلاق معاونت تهذیب حوزه های علمیه، با بیان این نکته که در سال جاری تعداد 31 استان و شهرستان های تابعه آن ها از حضور اساتید اخلاق  بهره مند شده اند خاطر نشان کرد: در طی سال جاری و تا پایان بهمن ماه بیش از 1300 نفر روز استاد اخلاق به مدارس علمیه سراسر کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: اوج تراکم اعزام در این سال تحصیلی در تیر ماه،آبان ماه و بهمن ماه با بیش از 650  نفر روز بوده است که می تواند در برنامه های سال آتی مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام علوی یادآور شد : در این بازه زمانی اساتیدی که با دفترامور تربیت اخلاقی همکاری داشته و به مدارس علمیه سراسر کشور اعزام شده اند 75 نفر بوده و ناظر به درخواست های مکرر استان ها مبنی بر افزایش این اعزام ها بنا بر این شده است که در این فرایند از حضور اساتید بیشتری استفاده شود.

وی،استان آذربایجان شرقی را با 182 اعزام در صدر جدول اعزام ها عنوان و گفت : استقبال همه استان ها به فراخور ظرفیت موجود در حوزه اعزام خوب بوده است، ولی در بعضی استان ها به علت جابجایی مسئولین، در روند درخواست استان ها با کاهش مواجه شده است که با برنامه ریزی های انجام شده ان شاء الله زمینه اعزام های بیشتر در این استان ها فراهم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha