شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید محمد فخری

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به صدور پیام انقلاب اسلام به تمام جهان گفت: انقلاب اسلامی ایران الگویی فرا زمان و مکانی برای همه آزادی خواهان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد فخری ظهر امروز در «پنجمین سالگرد خاموشی حاج علی اکرام ناردارانی، رهبر جنبش اسلامی آذربایجان و قفقاز» با تاکید بر اهمیت انقلاب شکوهمند اسلامی در سراسر جهان اظهارداشت: گرامیداشت یاد و خاطره افراد متعهد به انقلاب و ولایتمدار همچون حاج علی اکرام موجب ترویج فرهنگ انقلابی و الگوگیری از این شخصیت ها در میان جوامع استقلال طلب، آزادی خواه و سایر ملل اسلامی می شود.

وی افزود: در تاریخ اسلام همیشه انسان هایی می درخشند که در راه اثبات حقانیت و مبارزه با ظلم و بیداد جنگیدند، لذا ادامه راه ابوذرها و عمارها همیشه جاری و ساری بوده و خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: حمایت اصحاب و یاران پیامبراکرم(ص) در غربت و محدودیت و همچنین تلاش برای نشر و ترویج آموزه های دینی در هر برهه زمانی با توجه به فضای خفگان توسط ائمه اطهار(ع) وجود داشته بنابراین این ممارست و تلاش بی وقفه در راه دین و قرآن حتی با تحمیل شکنجه های سخت مانع از تداوم راه حق و حقیقت نشده است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام محمدباقر کریمی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با تجلیل از مقام «حاج علی اکرام علی اف» به عنوان بهترین سفیر جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی به منطقه قفقاز و آذربایجان اظهارداشت: عشق به امام راحل و ولایتمداری ایشان حتی با متحمل شدم رنج های بسیار در شکنجه گاه ها و زندان ها مانع از پیمودن مسیر آزادی خواهی و رساندن پیام انقلاب اسلامی به گوش انسان های آزاده نشد.

وی افزود: به جراًت می توان حاج علی اکرام عای اف را قیس بن مسهر انقلاب اسلامی و ولایتمداری مقام معظم رهبری و ایرانیت نامید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اهمیت ترویج مولفه های انقلاب اسلامی در منطقه قفقاز و آذربایجان اذعان داشت: شیعیان آذربایجان با صیانت از ارزش های دینی موجب قوام و تقویت ارزش های انقلاب اسلامی شدند چراکه شخصیت های انقلابی همچون حاج علی اکرام با جسارت و شجاعت در مسیر استبداد و ترویج آرمان های انقلاب و امام راحل تلاش و مجاهدت کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha